Artiest: Benny Benassi ft Dhany
Track(s): Hit My Heart (Procyon Bootleg Remix)
Sample/video: View on YouTube
Track(s): Hit My Heart (Procyon Bootleg Remix)
Sample/video: View on YouTube
Ik hoop dat je dit niet meent, klinkt dramatisch imowrote:klinkt nog best behoorlijk!
dit is alleen niet van zijn eigen kanaal.wrote:ja het is die ML sounds weer, begin echt bang te worden dat die kerel ons wil dood wil gooien met views.
Onbekende dj's mogen ook een aan het licht komen als ze een release gaan uitbrengen etc.wrote:Moet hier nou allemaal van zulke troep geplaatst worden?
Das dan puur toeval.wrote:dit is alleen niet van zijn eigen kanaal.wrote:ja het is die ML sounds weer, begin echt bang te worden dat die kerel ons wil dood wil gooien met views.
Welk label wil deze plaat in godsnaam releasen?wrote:Onbekende dj's mogen ook een aan het licht komen als ze een release gaan uitbrengen etc.wrote:Moet hier nou allemaal van zulke troep geplaatst worden?En ik vind het best een goed nummertje, iedereen zijn eigen mening
wrote:Ik vind de track gewoon prima
Dat schreef Ricardo niet hoorwrote:wrote:Ik vind de track gewoon prima
Nee ik verbeter hem daarom ook, nu staat het als een mening zoals het hoort. Want ik vind de track baggerwrote:Dat schreef Ricardo niet hoorwrote:wrote:Ik vind de track gewoon prima