Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 3 tracks

Bassdealer & M.A.S.H. - One Time Favour E.P. (HGZ001)

Label
Hardstyle Geneticz
Catalogue number
HGZ001
  1. 01Awareness
  2. 02One Time Favour
  3. 03Rock Ya Headz
Hardtraxxer
140 posts member since 2008
last seen Jan 2012
A1. Awarness

B1. One Time Favour feat. Mc R.G.

B2. Rock Ya Headz

Release datum : dinsdag 29 juli 2008

Awarness = View on YouTube

One Time Favour feat. Mc R.G. = View on YouTube

Rock Ya Headz = View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
En ik ma denken dat mijn DJ naam nog niet bestond.. :(
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Niice Plaatje toch :)
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
ja ze zijn echt goed!!!!

ken ze zelf prive maar buiten dat die gasten knalle er op los!!!!

goed bezig jongens :D :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
En de Epic Bump Of The Year 2011 Award staat vanaf nu op naam vanJohnny Zvoor zijn bump van meer dan 2.5 jaar!

Gaat deze award aan het eind van het jaar naar deze meneer of is er iemand met een nog betere Epic Bumpvoor dat dit jaar voorbij is? We zullen het zien mensen!

Ok, even on topic dan maar.

Deze artiesten zijn inderdaad helden. Het stijltje van hun is ZO enorm lekker, plus die melodie van Eternity is echt zooo enorm :clap: :yay: (L) :thumbsup: :drool: :love: :woot:
Last edited by Thund3R on 06 Jan 2011 20:26, edited 6 times in total.
S
Regionale helden :P
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Thund3R wrote:En de Epic Bump Of The Year 2011 Award staat vanaf nu op naam vanJohnny Zvoor zijn bump van meer dan 2.5 jaar!

Gaat deze award aan het eind van het jaar naar deze meneer of is er iemand met een nog betere Epic Bumpvoor dat dit jaar voorbij is? We zullen het zien mensen!

Deze artiesten zijn inderdaad helden. Het stijltje van hun is ZO enorm lekker, plus die melodie van Eternity is echt zooo enorm :clap: :yay: (L) :thumbsup: :drool: :love: :woot:
haha :P misschien dat ik gewoon met opzet een nog ouder topic bump dan win ik :D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
RobertV wrote:En de Epic Bump Of The Year 2011 Award staat vanaf nu op naam vanJohnny Zvoor zijn bump van meer dan 2.5 jaar!

haha :P misschien dat ik gewoon met opzet een nog ouder topic bump dan win ik :D[/quote]
bmup deze dan effe :P als dat toch gaat doen B-Front - Evil / Resimulated (A2R003)
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Thund3R wrote:En de Epic Bump Of The Year 2011 Award staat vanaf nu op naam vanJohnny Zvoor zijn bump van meer dan 2.5 jaar!

voel me gevleid!! hahaha