Lekker zomers plaatje. Bass Modulators zijn echt met een sterke reeks tracks bezig!
Dit! Met deze in het geheugen klinkt de versie van BM toch een stuk minder.
Dit. Best een leuk plaatje.wrote:Ben normaal niet echt fan van dit soort kaas, maar deze is al binnen!
Hoop deze idd ook vaak voorbij te horen komen. Lekker hoorwrote:Ideaal voorbeeld voor een zomerplaatje. Heerlijk nummer. Worden samen met o.a. Follow Me, Broken Glass en Tribal Dance vaak aangezet deze zomer
Idd beetje Cheesy, maar wel lekkerwrote:Vind de cheesy vocals voor het eerst sinds heel lang weer wat toevoegen! klopt ook echt precies bij het nummer
goeie release
Tot nu toe heeft nog geen enkele productie van hen mij geboeid, dus die 'reeks'...wrote:Lekker zomers plaatje. Bass Modulators zijn echt met een sterke reeks tracks bezig!
Als jij vindt dat de track minder is, betekent niet dat ze in een 'slechte' reeks zitten of in 'geen' reeks zitten. Hun laatste platen zijn kwalitatief heel sterk.wrote:Tot nu toe heeft nog geen enkele productie van hen mij geboeid, dus die 'reeks'...wrote:Lekker zomers plaatje. Bass Modulators zijn echt met een sterke reeks tracks bezig!