Eenvoudige melodieën zijn vaak de meest briljante! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Bass Modulators - Our Dreams (Dream Village 2015 Official Anthem) (SCANTRAXX193)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX193
- 01Our Dreams (Dream Village 2015 O.S.T.) (Original Mix)
- 02Our Dreams (Dream Village 2015 O.S.T.) (Radio Edit)
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Lijkt wel erg op de Noisecontrollers kick. 
Vind de punch anders typisch BM.wrote:Lijkt wel erg op de Noisecontrollers kick.
OT: Nu ik die official preview heb geluisterd heb ik nog steeds kippenvel, zang melodie en kicks zijn allemaal zo goed! Wat zeggen ze eigenlijk net voor de climax?
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Like in our dreams. Toch?wrote: OT: Nu ik die official preview heb geluisterd heb ik nog steeds kippenvel, zang melodie en kicks zijn allemaal zo goed! Wat zeggen ze eigenlijk net voor de climax?
Haha ja nu hoor ik t, hij zegt zo snel "like in our" dat ik dat er niet uit kon halen. Nu wel !wrote:Like in our dreams. Toch?wrote: OT: Nu ik die official preview heb geluisterd heb ik nog steeds kippenvel, zang melodie en kicks zijn allemaal zo goed! Wat zeggen ze eigenlijk net voor de climax?
die kicks gaan eigenlijk best wel hoog, niet dat het storend is maar het viel me gewoon op
Last edited by Jeffrey2107 on 16 Aug 2015 09:30, edited 1 time in total.
-
SArtiest
- last seen Sep 2020
Alles behalve dat!wrote:die kicks gaan eigenlijk best wel hoog
Want? Ik vind de kicks al aardig hoog, en dan worden ze ook nog (flink) gepitcht op momenten dat de toonhoogte van de synth nauwelijks verandert..wrote:Alles behalve dat!wrote:die kicks gaan eigenlijk best wel hoog
Magistraal
Als ze zo doorgaan, vullen ze dadelijk de helft van mijn TOTY Top 10
Als ze zo doorgaan, vullen ze dadelijk de helft van mijn TOTY Top 10
-
SArtiest
- last seen Sep 2020
Ook al veranderde de hoogte van de synth, dat zegt helemaal niks..wrote:Want? Ik vind de kicks al aardig hoog, en dan worden ze ook nog (flink) gepitcht op momenten dat de toonhoogte van de synth nauwelijks verandert..wrote:Alles behalve dat!wrote:die kicks gaan eigenlijk best wel hoog
Een melodie heeft een bepaalde bassline, als je die veranderd naar een lagere hoogte kan het zijn dat het helemaal niet meer klinkt..
Als ze bij deze melodie de pitchkicks lager had gedaan, klonk het wss ook niet
Ik noemde alleen de toonhoogte van de synth omdat om het 'probleem' met de bassline best heen te werken is als je wil (kortere kick, bass en kick scheiden, reversed bass).
Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal goed had geluisterd, ik dacht dat na 16 beats (als de melodie zeg maar weer opnieuw begint) een hogere kick werd gebruikt dan in de eerste 4 beats, maar toch niet
Neemt niet weg dat de kicks voor mij veel te hoog gaan.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal goed had geluisterd, ik dacht dat na 16 beats (als de melodie zeg maar weer opnieuw begint) een hogere kick werd gebruikt dan in de eerste 4 beats, maar toch niet
Lijkt er wel wat op, je kan in ieder geval best wel horen dat NC en BM de laatste tijd veel samen bezig zijnwrote:Lijkt wel erg op de Noisecontrollers kick.
Desalniettemin weer een fantastisch BM plaatje!
-
B
-
K
Zal niet lang meer durenwrote:Al iets bekend over release?
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
-
MHardtraxx Veteran
Ja staat al op vorige pagina.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Oeps helemaal gemist. Mijn excuses.wrote:Ja staat al op vorige pagina.
-
MHardtraxx Veteran
Bass Modulators - Our Dreams (Dream Village 2015 Official Anthem) (SCANTRAXX193)
Label: Scantraxx Records
WEB release: 7/9/2015
Tracks:
Bass Modulators - Our Dreams (Dream Village 2015 Official Anthem)
Samples:
View on YouTube
Bron:
Google play
Label: Scantraxx Records
WEB release: 7/9/2015
Tracks:
Bass Modulators - Our Dreams (Dream Village 2015 Official Anthem)
Samples:
View on YouTube
Bron:
Google play
Niks voor Bass Modulators dit, veel te leeg.
Vind dit wel heel saai. Hoewel ik BM platen vaak wel kan waarderen.
Die modulatie in de laatste climax 
Dikke track alleen de stem van de vocals vind ik niet zo geslaagd, het gaat soms wel erg hoog voor een mannenstem