Heerlijk. Zo af en toe komt er weer een track voorbij die je intresse in hardstyle weer compleet naar boven haalt!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix) (SCAN156)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN156
- 01Bounce & Break (Atmozfears Remix)
- 02Bounce & Break (Atmozfears Remix Radio Edit)
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Deze wil ik live toch wel een keertje horen eigenlijk 
Vind ik weer niks aan, alsof je met iets op een hol stuk hout meptwrote:Die Hardcore achtige kick (zelfde al in Up Top volgens mij) vind ik echt heel dik! Ik begin dat nieuwe werk van Atmozfears steeds meer te waarderen!
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Af en Toe? Luister je zeker weinig hardstylewrote:Heerlijk. Zo af en toe komt er weer een track voorbij die je intresse in hardstyle weer compleet naar boven haalt!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik luister ongeveer 4 uur per dag. Alleen word er tegenwoordig zoveel meuk gemaakt dat ik steeds minder geinterreseert in ben. Er zijn nog maar een handvol producers die mij kunnen boeien. Alleen produceren zij niet zoveel.wrote:Af en Toe? Luister je zeker weinig hardstylewrote:Heerlijk. Zo af en toe komt er weer een track voorbij die je intresse in hardstyle weer compleet naar boven haalt!
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dit is echt eeen geweldigen plaat
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen? 
wrote:hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen?
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Atmozfears @ Hardhouse Generation (Fresh FM)wrote:wrote:hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen?
Vette screeches, vette drive. Goeie plaat.
Topperwrote:Atmozfears @ Hardhouse Generation (Fresh FM)wrote:wrote:hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen?
Vette screeches, vette drive. Goeie plaat.
Deze overtreft het orgineel wel
Wel een beetje jammer dat hij hetzelfde trucje doet met die hardcore kicks als bij up top.
Wel een beetje jammer dat hij hetzelfde trucje doet met die hardcore kicks als bij up top.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
View on YouTube
26:42
26:42
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 hours ago
Dik hoor! Jammer dat er in de anti naast die toffe kicks weinig echt interessante elementen zitten, had het geheel een stuk beter gemaakt.
Heerlijke kicks
Ook beter dan het orgineel ! Lekker bezig die tim de laatste tijd 
-
GHardtraxxer
- 102 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
De pitch kicks gaan me net ietsje te hoog. Verder vind ik het top klinken! (Y)
Wow, vet deze hoor! Lekkere dreun kicks, vocalen verder niet storend ook. Geslaagde remix imo
Alleen die pitchkicks zijn misschien wel wat te 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
View on YouTubewrote:iemand een rip ofzo?
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik vind de pitchkick hier echt gruwelijk brengt zoveel drive met zich mee!
Dit heeft alles wat een dikke plaat moet hebben, wat lekker is dit zeg, niet normaal! 
Ik vond het origineel een van de weinig gave BM platen van de laatste jaren. Deze remix vind ik echt verschrikkelijk. Die in en outro-kicks willen heel krachtig overkomen, maar zijn dat totaal niet. Die kicks in de climax klinken echt ver-schrik-ke-lijk
De rest van het nummer doet het ook helemaal niet voor mij, vind het maar een waardeloos nummer geworden.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit dus, heb exact hetzelfde gevoel bij deze plaat.. die kicks in de climax klinken echt bar slecht, snap die lyrische reacties totaal nietwrote:Ik vond het origineel een van de weinig gave BM platen van de laatste jaren. Deze remix vind ik echt verschrikkelijk. Die in en outro-kicks willen heel krachtig overkomen, maar zijn dat totaal niet. Die kicks in de climax klinken echt ver-schrik-ke-lijkDe rest van het nummer doet het ook helemaal niet voor mij, vind het maar een waardeloos nummer geworden.