Heerlijk. Zo af en toe komt er weer een track voorbij die je intresse in hardstyle weer compleet naar boven haalt!
HS EP 2 tracks
Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix) (SCAN156)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN156
Tracklist · 2 tracks
- 01Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
- Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix Radio Edit)YouTube
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
D
Hardtraxxer
last seen 15 hours ago
644 postssince 2012
Deze wil ik live toch wel een keertje horen eigenlijk 
Vind ik weer niks aan, alsof je met iets op een hol stuk hout meptwrote:Die Hardcore achtige kick (zelfde al in Up Top volgens mij) vind ik echt heel dik! Ik begin dat nieuwe werk van Atmozfears steeds meer te waarderen!
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
1,375 postssince 2011
Af en Toe? Luister je zeker weinig hardstylewrote:Heerlijk. Zo af en toe komt er weer een track voorbij die je intresse in hardstyle weer compleet naar boven haalt!
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Ik luister ongeveer 4 uur per dag. Alleen word er tegenwoordig zoveel meuk gemaakt dat ik steeds minder geinterreseert in ben. Er zijn nog maar een handvol producers die mij kunnen boeien. Alleen produceren zij niet zoveel.wrote:Af en Toe? Luister je zeker weinig hardstylewrote:Heerlijk. Zo af en toe komt er weer een track voorbij die je intresse in hardstyle weer compleet naar boven haalt!
P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
5,063 postssince 2013
Dit is echt eeen geweldigen plaat
I
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
244 postssince 2013
hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen? 
wrote:hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen?
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2014
1,063 postssince 2012
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Atmozfears - Hardhouse Generationwrote:wrote:hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen?
Vette screeches, vette drive. Goeie plaat.
Topperwrote:Atmozfears - Hardhouse Generationwrote:wrote:hoorde hem in de Fresh FM liveset vandaag heeft iemand de set opgenomen?
Vette screeches, vette drive. Goeie plaat.
Deze overtreft het orgineel wel
Wel een beetje jammer dat hij hetzelfde trucje doet met die hardcore kicks als bij up top.
Wel een beetje jammer dat hij hetzelfde trucje doet met die hardcore kicks als bij up top.
M
Hardtraxx Veteran
14,229 postssince 2013
View on YouTube
26:42
26:42
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
6,064 postssince 2010
Dik hoor! Jammer dat er in de anti naast die toffe kicks weinig echt interessante elementen zitten, had het geheel een stuk beter gemaakt.
Heerlijke kicks
Ook beter dan het orgineel ! Lekker bezig die tim de laatste tijd 
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
102 postssince 2013
De pitch kicks gaan me net ietsje te hoog. Verder vind ik het top klinken! (Y)
Wow, vet deze hoor! Lekkere dreun kicks, vocalen verder niet storend ook. Geslaagde remix imo
Alleen die pitchkicks zijn misschien wel wat te 
M
Hardtraxx Veteran
14,229 postssince 2013
View on YouTubewrote:iemand een rip ofzo?
P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
5,063 postssince 2013
Ik vind de pitchkick hier echt gruwelijk brengt zoveel drive met zich mee!
Dit heeft alles wat een dikke plaat moet hebben, wat lekker is dit zeg, niet normaal! 
Ik vond het origineel een van de weinig gave BM platen van de laatste jaren. Deze remix vind ik echt verschrikkelijk. Die in en outro-kicks willen heel krachtig overkomen, maar zijn dat totaal niet. Die kicks in de climax klinken echt ver-schrik-ke-lijk
De rest van het nummer doet het ook helemaal niet voor mij, vind het maar een waardeloos nummer geworden.
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,827 postssince 2011
Dit dus, heb exact hetzelfde gevoel bij deze plaat.. die kicks in de climax klinken echt bar slecht, snap die lyrische reacties totaal nietwrote:Ik vond het origineel een van de weinig gave BM platen van de laatste jaren. Deze remix vind ik echt verschrikkelijk. Die in en outro-kicks willen heel krachtig overkomen, maar zijn dat totaal niet. Die kicks in de climax klinken echt ver-schrik-ke-lijkDe rest van het nummer doet het ook helemaal niet voor mij, vind het maar een waardeloos nummer geworden.