Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

B-Frontliner - The World Outside

Source: hardtraxx.com

Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Zag het laatst ook al een keer voorbij komen, maar hij gaat dus 'The World Outside' heten.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Yep, in de D&R set van tms

Hoop zo dat deze (en de andere B-frontliner tracks van hb) eindelijk een release krijgen. :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Yep, in de D&R set van tms

Hoop zo dat deze (en de andere B-frontliner tracks van hb) eindelijk een release krijgen. :cry:
Ja en daarvoor had ik het ook al een keer gezien, daar doelde ik meer naar. Had nog ff een linkje naar de TL van de magic show erbij moeten zetten xd
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
:slow:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Sprak B-Front hier tijdens Decibel even over. Deze gaat zeker nog komen. Het ligt echter niet bij hem wanneer dat dan is. Misschien dat het te maken heeft met rechten vanuit Fusion ofzo.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Kreeg wel een beetje kippenvel :loving:
View on YouTube
Vanaf 06:16
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Mr Lellebel wrote:Kreeg wel een beetje kippenvel :loving:
View on YouTube
Omg een van mn all-time favo games, zie nu pas dat de vocals van dit nummer hiervan komen! Seeker of fire van Vazard heeft ook DS 2 vocals, echt gaaf. Hij is alweer een beetje oud, maar het blijft zo'n mooi nummer. Hoop dat ie snel uitkomt, en hoop zeker ook op nog veel meer B-frontliner releases! :drool:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
alexxie wrote:
Mr Lellebel wrote:Kreeg wel een beetje kippenvel :loving:
View on YouTube
Omg een van mn all-time favo games, zie nu pas dat de vocals van dit nummer hiervan komen! Seeker of fire van Vazard heeft ook DS 2 vocals, echt gaaf.
Dacht ik al ja! Uit welk deel komen die, weet je dat? :P
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Die walkthrough die jij kijkt stopt volgens mij bij het normale einde, die vocals kom je pas tegen aan het eind van de downloadable content, als je alle crowns hebt verzameld, die worden dan gesproken door king Vendrick. Dus je moet ff een walkthrough opzoeken die ook de downloadable content speelt.

Ik game bijna nooit meer maar de souls games en bloodborne zijn echt geniale games. Met name deel 2 heb ik echt kapot gespeeld. :drool:
S
Hardtraxxer
133 posts member since 2016
last seen Nov 2018
Is hier geen preview meer van?
S
Hardtraxxer
133 posts member since 2016
last seen Nov 2018
Grapje, hij stond alleen niet meer in dit topic.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat blijft dit toch ongelofelijk goed... :cry:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Wanneer ik deze track weer hoor
Image
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Op XQ ging ik zowat door het plafond, zó vet klonk deze live :cry: en die kickroll op 2:25 :yay:

alles klopt aan deze plaat; midintro is vet, geweldige sfeer overall in de plaat en hoe die climax erin klapt is ongekend!
Hardtraxxer
158 posts member since 2015
last seen Feb 2024
View on YouTube

Its still so beautiful :cry: :worship:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mijn excuses voor deze bump maar die tweede climax doet me een beetje aan nyan cat denken bedenk ik me nu. :lol:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Exterkate wrote:Deze gaat geen release krijgen. Frontliner wil alleen maar kut platen releasen de komende tijd.
:lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 3 hours ago
Dan wordt de naam Frontliner weggehaald, en wordt die als een B-Front plaat uitgebracht.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het feit dat er nog weinig bekend is over de release van deze plaat en de grote hoeveelheid tracks die B-Front nog heeft liggen, geven me toch wel een heel sterk vermoeden dat ie bezig is met een album.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Daveytl wrote:Het feit dat er nog weinig bekend is over de release van deze plaat en de grote hoeveelheid tracks die B-Front nog heeft liggen, geven me toch wel een heel sterk vermoeden dat ie bezig is met een album.
Dat denk ik idd ook steeds vaker.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Deze plaat blijft echt prachtig. Maar waarom heeft niemand het nog over die 2 andere B-Frontliner platen? Deze heb ik sinds HB 2015 nergens meer gehoord. Ze lijken haast vergeten...

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Helicaze wrote:Deze plaat blijft echt prachtig. Maar waarom heeft niemand het nog over die 2 andere B-Frontliner platen? Deze heb ik sinds HB 2015 nergens meer gehoord. Ze lijken haast vergeten...

View on YouTube

View on YouTube
Die laatste heeft B-Front nog op Loudness Klokgebouw 2015 gedraaid, en bij X-Qlusive B-Front kwamen ze allebei voorbij tijdens B-Frontliner, daarna nooit meer gehoord. Ben eigenlijk bang dat er niks meer mee gebeurt met alle 3, zie B-Front ook niet met een album komen.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Chroman wrote:
Helicaze wrote:Deze plaat blijft echt prachtig. Maar waarom heeft niemand het nog over die 2 andere B-Frontliner platen? Deze heb ik sinds HB 2015 nergens meer gehoord. Ze lijken haast vergeten...

View on YouTube

View on YouTube
Die laatste heeft B-Front nog op Loudness Klokgebouw 2015 gedraaid, en bij X-Qlusive B-Front kwamen ze allebei voorbij tijdens B-Frontliner, daarna nooit meer gehoord. Ben eigenlijk bang dat er niks meer mee gebeurt met alle 3, zie B-Front ook niet met een album komen.
Juist, ik was het al vergeten.

Het zou echt zonde zijn moesten die platen in de vergetelheid geraken.
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
gelukkig is world outside iig al in goede kwaliteit voorbij gekomen in unleashed en komt ie af en toe in redelijke kwaliteit voorbij in een liveset. Desnoods doen ze ook zoiets met de overige "nieuwe" b-frontliner tracks, maar ik ben er bang voor..