Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
Hij flikt het toch maar weer, vette melodie.
Hij weet het sfeertje toch weer altijd te leggen in z'n tracks, wat een dik nummer !
Klinkt allemaal veel te standaard.
-
DHardtraxx Veteran
Huilebalkwrote:Klinkt allemaal veel te standaard.
Wat vind je zo vet aan die melodiewrote:Huilebalkwrote:Klinkt allemaal veel te standaard.
-
DHardtraxx Veteran
Hoe moet ik dat uitleggen haha. Het klopt gewoon, hij weet idd weer een goeie sfeer neer te zettenwrote:Wat vind je zo vet aan die melodiewrote:Huilebalkwrote:Klinkt allemaal veel te standaard.
-
DHardtraxx Veteran
Dus dan is het automatisch niet goed meer?wrote:Erg leuk hoor, dat ie er een sfeer in kan leggen. Maar al zijn tracks hebben dezelfde sfeer.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Nee, dat maakt het standaardwrote:Dus dan is het automatisch niet goed meer?wrote:Erg leuk hoor, dat ie er een sfeer in kan leggen. Maar al zijn tracks hebben dezelfde sfeer.
Vind de melodie zelfs wat zeurderig overkomen om heel eerlijk te zijn.
Hoorde B-Front in het decibel interview zeggen dat hij een nieuwe collab samen met zany draaide en dat die op het album van zany kwam. Ben heel die set daar geweest en dit was de enige track die helemaal nieuw was. Dus kan best een nieuwe Zany & B-front zijn...
Melodie lijkt sprekend op een oudere B-Front track, Musical Analysis volgens mij.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Lol, nu moet zelfs B-Front het ontgelden hier op Hardtraxx
.
Ik vind de track daarentegen echt lekker klinken voor zover ik kan horen
Ik vind de track daarentegen echt lekker klinken voor zover ik kan horen
-
DHardtraxx Veteran
Haha precies. Snap het ook niet zo, klinkt gewoon weer puik.wrote:Lol, nu moet zelfs B-Front het ontgelden hier op Hardtraxx.
-
N
Het klinkt gewoon weer fantastisch. Ik vind niet dat dit standaard is. Hij heeft wel een bepaalde sfeer in zijn tracks maar die verschillen toch erg van elkaar. Ligt in het straatje van Mysterias met die brute kicks in de intro. Volgens mij pitchen deze kicks niet zo erg. Kan niet wachten op zijn aankomende releases.
Kan ik me gisteren nog wel horen! Ook wel redelijk "typische" B-front vocals over creaties en dergelijke, heeft in ieder geval meestal wel een zelfde soort insteek, geen probleem overigens.
Dat sfeertje wat B-Front er altijd in weet te leggen kan ik zo waarderen. Zit altijd een donker sfeertje in met meestal wat langere halen in de melodie. Hier ook weer. Gisteren in ieder geval lekker op kunnen springen!
Dat sfeertje wat B-Front er altijd in weet te leggen kan ik zo waarderen. Zit altijd een donker sfeertje in met meestal wat langere halen in de melodie. Hier ook weer. Gisteren in ieder geval lekker op kunnen springen!
Klinkt zo heerlijk weer, typische B-Front sound. Ben heel erg benieuwd naar een betere kwaliteit!!
Nieuwe B-Front & Zany
Bron: Bob
Klonk heerlijk zaterdag
Klonk heerlijk zaterdag
Klinkt veelbelovend, hopelijk snel een hq 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Heerlijk
En iedereen wie klaagt dat het standaard is, doe mij dan maar zon "standaard" B-front plaatje ipv zon afgezaagd Scantraxx dingetje
En iedereen wie klaagt dat het standaard is, doe mij dan maar zon "standaard" B-front plaatje ipv zon afgezaagd Scantraxx dingetje
-
DHardtraxx Veteran
Twittersletwrote:Nieuwe B-Front & Zany
Klonk heerlijk zaterdag
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Wat ik nu zo hoor, Klinkt het lekker! 
Precies zijn stijltje, begint bij mij gelukkig nog niet te vervelen! Leuk plaatje 
Zaterdag gehoord. Niet overtuigd nog 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Interesse gewekt, lekkere melodie
.