Boeiende raw, wtf man. 
wrote:Boeiende raw, wtf man.
wrote:Boeiende raw, wtf man.
Wat is er mis met die opmerking, is toch duidelijk wat hij bedoelt ?wrote:Boeiende raw, wtf man.
Gewoon een feit hoorwrote:Boeiende raw, wtf man.
De break vind je lekker maar de climax inspiratieloos? De climax is hetzelfde als de break maar dan met een kick er inwrote:Ben best een B-Front fan, maar dit is echt heel erg saai.
Break is lekker en atmosferisch maar die climax echt inspiratieloos
Je mag er van vinden wat je wilt hoor, maar of iets boeiend is of niet blijft toch echt een meningwrote:Gewoon een mening hoorwrote:Boeiende raw, wtf man.
wrote: Klinkt zeker niet verkeerd, maar ik begin het nu wel een beetje saai te vinden.. het verrast me niet meer wat hij maakt.
Dat heeft het nooit echt gedaan voor mij (op een enkele plaat na), maar de koek is nu écht op. Echt niet boeiend meer voor mij, hoewel ik B-Front nog wel interessanter vind dan de meeste andere 'raw'. Zegt wel genoeg over hoe leuk hardstyle nog iswrote:wrote: Klinkt zeker niet verkeerd, maar ik begin het nu wel een beetje saai te vinden.. het verrast me niet meer wat hij maakt.
Dit, begint heel saai te worden nu.wrote:ik vind hem steeds saaier worden, deze word hem niet