Dit ging zo verschrikkelijk hard. Heeerlijk 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Tering wat een plaat
, maar hoor er niet echt iets van Digital Punk in.
T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...
paaaaaaaaaaaaaaauww,
maar.. kneiters wat een plaat!
maar.. kneiters wat een plaat!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
precies hetzelfde verhaal als bij de collab van Digital Punk & Ran-D - Survivors.wrote:Tering wat een plaat, maar hoor er niet echt iets van Digital Punk in.
hoor daar ook bijna alleen maar Ran-D sounds maargoed :p
wat een plaat
't is meer figuurlijk bedoeld, wordt gewoon moe van altijd dezelfde sfeer in de tracks van B-front, en om van de eentonigheid van DP nog maar niet te spreken..wrote:In welke andere track zit deze screechwrote:T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...?
idd!wrote:Dit ging zo verschrikkelijk hard. Heeerlijk
Lol dan kan je beter stoppen met hardstyle luisteren,want je slaat echt de plank mis dan,elke artiest houd een bepaalde sfeer in ze tracks,om zich zelf herkenbaar te maken.lijkt me nogal logies eerlijk gezegt !wrote:'t is meer figuurlijk bedoeld, wordt gewoon moe van altijd dezelfde sfeer in de tracks van B-front, en om van de eentonigheid van DP nog maar niet te spreken..wrote:In welke andere track zit deze screechwrote:T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...?
Vind ik ook heel logies.
En hoor hier inderdaad geen DP in terug. Die screech is uniek maar de track is toch helemaal het b-front stijltje.
En hoor hier inderdaad geen DP in terug. Die screech is uniek maar de track is toch helemaal het b-front stijltje.
Inderdaad...wrote:Tering wat een plaat, maar hoor er niet echt iets van Digital Punk in.
Valt me ook op hoeveel collabs en remixes Digital Punk maakt.
-
J
B-Front vs Digital Punk - Spectral 
B-Front vs Digital Punk - Spectral
Kut weer te laatwrote:B-Front vs Digital Punk - Spectral
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Inderdaad echt logieswrote:Vind ik ook heel logies.
wrote:Goodness gracious mother of mid-introsTe ziek dit, hopen deze te horen op Fantasy Island.
Lekker hoor!
En of de screeches nou als een kip, pauw of wat dan ook klinken.. Als ik dit hoor op een feest ga ik uit me plaat heur!
En of de screeches nou als een kip, pauw of wat dan ook klinken.. Als ik dit hoor op een feest ga ik uit me plaat heur!
Mods, U Y No change de topictitel?