Niks aan toe te voegen.wrote:wrote:Release is ijzersterk, artwork is ijzersterk. Lekkere afsluiting van het jaar.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Virus (Original Mix)
- 02Virus (Original Edit)
Eens, het waren toch vooral de collabs die het hem deden bij mij, maar deze is echt gruwelijk.wrote:Imo de beste solo-track van B-Front.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wat een baaz
bazenplaat, artwork is zo epic , nieuwe Background voor pc!!! 
Fenomenale plaat.
Inderdaad 1 van zijn beste werken, misschien wel beter dan Neophobia/ Sleepwalker
Heb de hele tijd kippenvel tijdens het luisteren van deze track.
Geweldige sfeer, geweldige vocalist, geweldige vocals, geweldige screeches, geweldige kickrolls, geweldige omlaag gepitchte kick.
Ik denk dat dit de meest memorabele plaat wordt van 2011.
Inderdaad 1 van zijn beste werken, misschien wel beter dan Neophobia/ Sleepwalker
Heb de hele tijd kippenvel tijdens het luisteren van deze track.
Geweldige sfeer, geweldige vocalist, geweldige vocals, geweldige screeches, geweldige kickrolls, geweldige omlaag gepitchte kick.
Ik denk dat dit de meest memorabele plaat wordt van 2011.
Vind het wel vet klinken maar niet zo erg als iedereen hier 
Krijg nog steeds rillingen in m'n nek door die mega vette screesh in die eerste mid, echt TE gruwelijk

dit enwrote:Damn, deze had makkelijk in mn top 10 van 2011 gekund. Wat een briljante plaat!
ditwrote:Imo de beste solo-track van B-Front. Release is ijzersterk, artwork is ijzersterk. Lekkere afsluiting van het jaar.
Dit is echt een topplaat
Alles klopt gewoon
Alles klopt gewoon
Jammer dat ie nu aangekondigd wordt, anders had ik er wel op gestemd denk ik voor fear FM.. Alsnog, wat een gruwelijk lekker nummer, wat een sfeer 
Eens !wrote:dit enwrote:Damn, deze had makkelijk in mn top 10 van 2011 gekund. Wat een briljante plaat!ditwrote:Imo de beste solo-track van B-Front. Release is ijzersterk, artwork is ijzersterk. Lekkere afsluiting van het jaar.
-
DHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2011
- last seen May 2014
Super dikke release!!!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ziekelijk goed nummer, kijk al uit naar deze. B-Front is nu gewoon MASTER 
Het virus doemt elke keer op als ik dit nummer hoor: kippenvel! Deze track is zo fijn .. alles klopt. Heerlijk 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
jammer van de kicks, voor de rest zit er een geweldige sfeer in en die introsynth is zo simpel en effectief 
wrote:Niks aan toe te voegen.wrote:wrote:Release is ijzersterk, artwork is ijzersterk. Lekkere afsluiting van het jaar.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Damn.. Heerlijk weer
deze gaat vaak gedraaid worden 
Deze komt in mn top tien. Wat een heerlijke track is dit
!
Gruwelijkeeee track
Plaatje is helemaal compleet! Brengt een perfecte sfeer over zoals een nummer zou moeten doen!
Kicks zijn voor mij ook perfect, dreunen hier heerlijk door

Kicks zijn voor mij ook perfect, dreunen hier heerlijk door
-
JHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Maar goed dat ik een goeie virusscanner draaiend heb op mn pc
5 years ago, a virus escaped and everybody died
5 years ago, a virus escaped and everybody died
-
D
''Deze video is niet-vermeld. Alleen gebruikers die de link hebben, kunnen de video bekijken.''
Waarom?
Waarom?