Dit.wrote:RaW?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Undiscovered (Original Edit)
- 02Undiscovered (Original Mix)
Wat een godsgruwelijk heerlijke track, verbaasd me niks als dit al de beste track van het jaar word namens hardtraxx!

-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Hele gave track
Toch heb ik meer met Mysterias en de nieuwe B-Freqz platen 
Monsterlijk vette plaat, het gevoel dat er weer in zit hoef ik niet eens meer te noemen. Het is zowat normaal geworden dat hij dit keer op keer voor elkaar krijgt. 
En Bob gaat maar door hoor. Dit vind ik wel de minste van z'n laatste platen, maar hij is nog steeds heel vet. Dat zegt al genoeg hoe hij op het moment bezig is. 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Toen deze bij Hard Bass gedraaid werd, kippenvel all over
Wat een heerlijke plaat.
Wat een heerlijke plaat.
-
DHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2013
- last seen Mar 2013
Geweldige track! Heerlijke opbouw !

Geniaal, ik denk wel z'n beste solo plaat tot nu toe. En dat zegt een hoop.
Ik vind het een leuke track, minder minder dan een Mysterias of een Virus. De break is te lang en vind de climax te weinig drive hebben. Ik vind het wel een erg 'mooie' track, in de zin dat het een duidelijk beeld en prima sfeer meegeeft.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Wat een dijk van een plaat.
Iedere keer weer meters hoog kippenvel als die synth & melodie erin komen, prachtig gewoon 
Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dan mag je zijn stijl gewoon niet.. betekent niet dat zijn platen niet sterk zijnwrote:Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Als je goed leest zie je dat hij zegt dat hij het persoonlijk geen sterke plaat vindwrote:Dan mag je zijn stijl gewoon niet.. betekent niet dat zijn platen niet sterk zijnwrote:Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind.
Vind het zelf overigens een geweldige plaat. instant kippenvel bij de leads
Tja, "goed" is eigenlijk een objectieve term he...daarom is "iets goed vinden" ook een belachelijke term, het is (een mate van) goed of slecht. Maar dat is een andere discussiewrote:Als je goed leest zie je dat hij zegt dat hij het persoonlijk geen sterke plaat vindwrote:Dan mag je zijn stijl gewoon niet.. betekent niet dat zijn platen niet sterk zijnwrote:Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind.![]()
Vind het zelf overigens een geweldige plaat. instant kippenvel bij de leads
Intro is erg lekker, break duurt me veel te lang en de climax is een beetje een tegenvaller, kicks zijn gewoon niet lekker daar.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Er gaat niets boven Virus 
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Hoe vaker ik hem luister, hoe gaver die wordt! Erg originele lead, mooie sfeer, klinkt heerlijk.. 
Eenswrote:Er gaat niets boven Virus
Deze 3 quotes in het Undiscovered topic? Duruz snap ik nog wel, maar de reacties daarop...wrote:jawrote:Eenswrote:Er gaat niets boven Virus. Virus blijft een fantastisch nummer!
OT.
Deze wordt elke keer dat ik hem luister fijner... ik weet nog wel hoe hoog mijn kippenvel stond toen hij op HB werd gedraaid...
-
N
Overrated dit. Saaie melodie, gruwelijke screech, kicks zijn prima, break duurt lang al is ie vrij sfeervol, mid intro is niet zo boeiend. Geef t een 6.5.
Hoezo maak je je daar druk om? Duruz zegt dat er niets boven virus gaat en daar ben ik het mee eens.. Zoals je misschien wel uit mijn eerdere reactie kunt halen. Virus heeft betere kicks en naar mijn mening een sterkere melodie, denk dat die vergelijking wel gemaakt mag worden toch?wrote:Deze 3 quotes in het Undiscovered topic? Duruz snap ik nog wel, maar de reacties daarop...![]()
OT.
Deze wordt elke keer dat ik hem luister fijner... ik weet nog wel hoe hoog mijn kippenvel stond toen hij op HB werd gedraaid...