Fusion releases zijn toch altijd op maandag
?
Btw; Super dik dat er weer een (Fusion) EP aankomt
Btw; Super dik dat er weer een (Fusion) EP aankomt
+1wrote:Hier kan alleen maar vet spul bij komen. Aangezien ik alles van hem vet vind wat nog niet gereleased is.
Heb het speciaal voor jou aangepastwrote:omg hoe moeilijk is het om een youtube filmpje gewoon te plaatsen ipv van zon rot link, heb ik op 1 of andere manier een ontzettende hekel aan! terwijl het maar 2 seconden werk is om hem te openen via link maar toch!
LOVE YOU!wrote:Heb het speciaal voor jou aangepastwrote:omg hoe moeilijk is het om een youtube filmpje gewoon te plaatsen ipv van zon rot link, heb ik op 1 of andere manier een ontzettende hekel aan! terwijl het maar 2 seconden werk is om hem te openen via link maar toch!
denk wel dat je zoiets kan gaan verwachten!wrote:Kijk echt zwaar uit naar deze release!
Hoop op
A1. Inner Creativity (Remix)
A2. Virus
B1. Symphonic Sound
B2. Face The Truth
Dan is deze release echt heilig!
wrote:denk wel dat je zoiets kan gaan verwachten!wrote:Kijk echt zwaar uit naar deze release!
Hoop op
A2. Virus
B1. Symphonic Sound
B2. Face The Truth
Ik wil Night Colours Black erbijwrote:Kijk echt zwaar uit naar deze release!
Hoop op
A2. Virus
B1. Symphonic Sound
B2. Face The Truth
B-Front & Frequencerz - Night Colours Black - Fusion 116
As featured on the Thrillogy EP
Jij weet dus meer dan de meeste hier? boef dat je er bentwrote:JajaNight Colours Black is sowieso de vetste track van de EP
Inner Creativity REDo vind ik maar saai, vind de anti echt waardeloos. Andere 2 tracks die erop komen zijn ook erg vet