en Face the truthwrote:Alle 4 de nummers klinken wel nice, met NCB als uitschieter
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Inner Creativity (B-Front REDo)YouTube
- B-Front & Frequencerz - Night Colours BlackYouTube
- Face The TruthYouTube
- Neophobia (Digital Punk Remix)YouTube
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Die staat 2e jahwrote:en Face the truthwrote:Alle 4 de nummers klinken wel nice, met NCB als uitschieter
Neophobia Remix ben ik na een paar keer luisteren eigenlijk ook wel over te spreken. Samen met NCB de vetste track van de release. Die andere twee vind ik eigenlijk doodsaai
-
KHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
Ik denk als je een beetje goed zoekt en hier en daar vraagt kan je hem verkrijgen. Al zoveel mensen/dj's zijn al in bezig van Nomanslandwrote:Hopelijk Nomansland, heeft mij een half jaar geleden eens gezegd dat hij die nog als free release zou weg geven
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wrote:Ik denk als je een beetje goed zoekt en hier en daar vraagt kan je hem verkrijgen. Al zoveel mensen/dj's zijn al in bezig van Nomanslandwrote:Hopelijk Nomansland, heeft mij een half jaar geleden eens gezegd dat hij die nog als free release zou weg geven
goh.... al zooo lang
ot. die remix van neophobia op hws horen langskomen. beetje lege remix als ik hem met het orgineel vergelijk
Inderdaad, Nomansland is het slechts bewaarde unscedueled unreleased track van de eeuwwrote:Ik denk als je een beetje goed zoekt en hier en daar vraagt kan je hem verkrijgen. Al zoveel mensen/dj's zijn al in bezig van Nomanslandwrote:Hopelijk Nomansland, heeft mij een half jaar geleden eens gezegd dat hij die nog als free release zou weg geven
Die wil ik eigenlijk niet eens hebben, moet voor mij iets exclusiefs blijven.
Maar wat een gevoel zit er in die plaat
Maar wat een gevoel zit er in die plaat
Inner Creativity, Night Colours Black en Face The Truth zojuist gekochtwrote:@hardstyle.com
Ik gewoon heel de E.P vind die remix ook wel wat hebben.wrote:Inner Creativity, Night Colours Black en Face The Truth zojuist gekochtwrote:@hardstyle.comNeophobia Remix vind ik niks...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hopelijk morgen op iTunes, hs.com kan de tering krijgen met hun waanprijzen.
Aangeschaftwrote:@hardstyle.com
Gatverdamme wat een saaie meuk toch weer allemaal 
Ben erg B-Front moe, sorry alvast!
Smaken verschillenwrote:Gatverdamme wat een saaie meuk toch weer allemaal
Leuk ep maar eigenlijk alleen geinteresseerd in 2 en 3.
Face The Truth is echt een
, heerlijk 
NCB ook supervet natuurlijk
NCB ook supervet natuurlijk
nou, heb ze allemaal geluisterd, en ik vind eigenlijk alleen de Redo en Face the Truth leuk.
Dik dik dik, met Face The Truth op nummer 1, wat een plaat

Dat dus,wrote:Hopelijk morgen op iTunes, hs.com kan de tering krijgen met hun waanprijzen.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
wrote:Dik dik dik, met Face The Truth op nummer 1, wat een plaat![]()
Wat zeggen die vocals in NCB nou? Want volgens mij zijn ze zo random als wat.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
NCB en Face the Truth gekocht 
Somebody's got to say: this isn't right.wrote:Wat zeggen die vocals in NCB nou? Want volgens mij zijn ze zo random als wat.
Because everybody else is saying: it's morning in America.
It's fucking midnight, man!
(Dat had jij er denk ik ook al wel van begrepen
Slaat gewoon op het tijdverschil tussen Amerika & hier
Vind het wel een geinige tekst, en klinkt op een of andere manier wel duister.