Niet bijzonder...
Had vrij hoge verwachtingen maar het is gewoon een standaard plaatje geworden helaas.
Had vrij hoge verwachtingen maar het is gewoon een standaard plaatje geworden helaas.
Verklaar je nader!wrote:Saaai
wrote:Vind 'm echt super gaaf! Intro knalt er lekker op en die melo is heel goed gevonden! Doet mij dus ook heel erg denken aan het midden-oosten, en ook aan Alladin op 1 of andere manier
Oldskooldisneyfilms
Slappe kickswrote:Verklaar je nader!wrote:Saaai
wrote:Intro doet me idd aan Beholder denken, alleen zijn de kicks niks waard. Zelfde geld voor climax, enige wat me echt aanspreekt in deze track vind ik de melodie, vind hem goed in elkaar steken. Voorderest is het allemaal redelijk matig..
Deed mij meteen denken aan Empire Of The Sun inderdaadwrote:Die break is toch ook ergens van? Met dat gezang? Noisecontrollers ofzo?
Inderdaad, maar dat is hem niet het is Deepack - The Prophecy (Qlimax 2009 Edit) hahawrote:Deed mij meteen denken aan Empire Of The Sun inderdaadwrote:Die break is toch ook ergens van? Met dat gezang? Noisecontrollers ofzo?
Te laag voor je crappy woofahhhh.wrote:Waar is het laag in deze track?
Sommige mensen houden van B-Front's stijl, als jij die feeling niet hebt, so be it. Maar daar moet je niet zo voor reageren. Ik vind het een heel vette track net als vele anderen.wrote:Een meer standaard nummer kun je niet hebben, ik begrijp niet wat mensen hier speciaal aan vinden.
Inspiratieloze faal dit.
Lol?!wrote:Best lekker anthem hoor! Kicks knallen goed zeg
!
wrote:Te laag voor je crappy woofahhhh.wrote:Waar is het laag in deze track?