Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

B-front & Slim Shore - Scary Noises/Chemical (FUS075)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUS075
F
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2010
last seen Feb 2011
Ravenwood wrote:
Felix wrote:
xsjefkex wrote:Chemical -> Damn right, incredible!

:drool:
Vriend, het is 'downright incredible'. Bovendien vind ik het raar dat ik de enige lijk die zich afvraagt wat de volledige lyrics van Chemical zijn.. 5 pagina's vol met kwijlende reacties :sleep:
tja mij maken de lyrics eigenlijk niet zo veel uit :P
als het maar lyrics zijn die een doel hebben, dus niet voor de mooiigheid erin worden gedaan. (zoals de laatste q-dance anthems)
Als je het niet verstaat, wat is het doel dan? Het is tekst en die tekst brengt een bepaald bericht die bepalend kan zijn voor hoe die in de track past. Maar dat is mijn mening, niet die van jullie en dat hoeft ook niet:)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Damn right incredible lijkt me een stuk waarschijnlijker een eerlijk gezegd boeit het me totaal geen anus want ik schreeuw toch damn right :D
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Weet iemand al wanneer ie vrij komt?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Waarom zou het omlaag rechts ongelofelijk zijn? Dat is geen zin.. Verdomme inderdaad ongelofelijk ook niet maar dat klinkt logischer.
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
http://www.lololyrics.com/lyrics/13205.html

En niet meer zeiken over de lyrics plz.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik tweette dit: @djbfront @slimshore Is het nou 'Damn right incredible' of 'Down right incredible'? en B-Front antwoordde met: @Thyzie damn right ;)
S
Als ik mag opscheppen ( :$ ), hoorde ik na 2x keer al dat het You're my Chemical was. Is in ieder geval het meest logische. "You're my chemical" betekent iets zoals jij bent mij chemie als je dat verstandig vertaald krijg je "jij bent mijn geliefde".
Hardtraxxer
111 posts member since 2008
last seen Dec 2014
Low, high, chemical
We are so loveable
Bassdrum unstoppable
Damn right, incredible
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
chemicalis echt te goed voor woorden :worship:

scary noises vind ik niet slecht maar kan niet tippen aan chemical
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ravenwood wrote:
Felix wrote:
xsjefkex wrote:Chemical -> Damn right, incredible!

Vriend, het is 'downright incredible'. Bovendien vind ik het raar dat ik de enige lijk die zich afvraagt wat de volledige lyrics van Chemical zijn.. 5 pagina's vol met kwijlende reacties :sleep:
als het maar lyrics zijn die een doel hebben, dus niet voor de mooiigheid erin worden gedaan. (zoals de laatste q-dance anthems)
Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.

Everywhere you go
You hear us on the radio
In the club, at your house, on the street
If you're down with the hardstyle, this is what you need

Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
G1LL wrote:
dawasiknie wrote:Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.

Everywhere you go
You hear us on the radio
In the club, at your house, on the street
If you're down with the hardstyle, this is what you need

xd ik neem dat nummer niet eens meer in de mond
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
tja dat zie ik voor de mooiigheid. Vocals geven zeker een dikke toevoeging, maar het doel van de vocals is toch bijna altijd het zelfde.
Ik doelde er meer op dat ik dacht dat hij vond dat de teksten van de tracks een doel moeten hebben, om de mensen te bereiken
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Just4Music wrote:
Ravenwood wrote:
Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid
onzin? ik vind dat lyrics/vocals echt wel een doel hebben hoor :huh: precies zoals dawasiknie al zei, voor dat opswepende gevoel en energie in de track laten zitten, of een sfeer aan de track maken.
Oke, dat hebben niet veel tracks de laatste jaren, maar kan er toch wel een handjevol opnoemen.

Do You Want Heavy
Trilok & Chiren - The Return
I Just Can't Stop
Samara
City of Chaos
F
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2010
last seen Feb 2011
JolleNL wrote:Waarom zou het omlaag rechts ongelofelijk zijn? Dat is geen zin.. Verdomme inderdaad ongelofelijk ook niet maar dat klinkt logischer.
Dat is een Engelse uitdrukking, bijv. downright insane, downright amazing, downright incredible. Maar de lyrics van lololyrics bewijzen het tegendeel en als B-Front het zelf ook zei, vind ik het toch raar. Want als ik goed luister, hoor je meer een "auw" in down/damn dan een "em" ("dauwn" of "demn").. Maar nogmaals, ik heb niet gezegd dat iets MOET. Ik vind het alleen meestal wel iets toevoegen als de teksten ook daadwerkelijk een betekenis hebben, zoals "This music in my head, like a pill will make a freak out of you"
Maar goed, de discussie over de lyrics is er nu iig en ik weet nu zelf ook niet meer of het nou downright of damn right is :/ Maar goed, het maakt in feite ook niet heel veel uit, schreeuw er iig maar op los, daar gaat het om! Ben ik tenminste niet meer de enige ;)
G
Just4Music wrote:Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid
helemaal mee eens xd
moet je vooral naar hardcore luisteren, ja, die hebben vast een doel :')
en hoeveel vocals zijn wel niet geript uit videotjes of films? beetje onzin dus...
de meeste zijn leuk om naar te luisteren, maar daar blijft et dan ook bij.

mijn favo qua lyrics is altijd nog da ene nr met:
I Do Not Understand, why prostitution is illegal:
Fucking is legal, Selling is legal.
Why isnt selling fucking legal?

naja, niet me favo, maar hij is wel geniaal xd
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen May 2015
b-front (L)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ravenwood wrote:
Just4Music wrote:
Ravenwood wrote:
onzin? ik vind dat lyrics/vocals echt wel een doel hebben hoor :huh: precies zoals dawasiknie al zei, voor dat opswepende gevoel en energie in de track laten zitten, of een sfeer aan de track maken.
Oke, dat hebben niet veel tracks de laatste jaren, maar kan er toch wel een handjevol opnoemen.

Do You Want Heavy
Trilok & Chiren - The Return
I Just Can't Stop
Samara
City of Chaos
Nee maar J4M bedoelde dus dat de vocals qua teksten een diepere betekenis hebben. Zoals bijvoorbeeld Brennan Heart altijd probeert om een of andere gare boodschap in z'n teksten te stoppen over haters en Fruitylooplosers. Of Headhunterz in Say My Name. De diepere betekenis van bepaalde teksten is in hardstyle vaak zo oppervlakkig dat het inderdaad niet serieus te nemen valt. Gewoon lekker meebleren met makkelijke teksten zoals Here we fucking go ofzo >.<
W
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Gruwlijk harde tracks :drool:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Je moet geen betekenis in hardstyle proberen te stoppen. Behalve zoals in SMD - Helemaal Kapot :innocent: :innocent:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Voorkeur naar Chemical :thumbup: Ik vind Scary Noises zo'n rare melodie hebben, net of het niet echt klopt :x
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Hidden Source wrote:Voorkeur naar Chemical :thumbup: Ik vind Scary Noises zo'n rare melodie hebben, net of het niet echt klopt :x
zo denk ik er ook over.
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Chemical ging gewoon heeeerlijk op decibel :love: wat een plaat
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
BAAAAAAS :drool: