Last edited by tommeh on 04 Feb 2018 15:17, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
wat een dikke
keer op keer flikt ie het weer
Sowieso B-Front. Klinkt in ieder geval weer dik
Beetje weer wat van hetzelfde though.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Godverdomme, die is fijn!
Ik denk dat dit de nieuwe met Donkey Rollers is, volgens mij heb ik deze gehoord in hun liveset op Dreamfields afgelopen zaterdag. Klinkt bruut in ieder geval 
-
HHardtraxxer
- 99 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Komt me idd bekend voor!wrote:Ik denk dat dit de nieuwe met Donkey Rollers is, volgens mij heb ik deze gehoord in hun liveset op Dreamfields afgelopen zaterdag. Klinkt bruut in ieder geval
HO LY SHIT
Wat fuuuuuuuuuucking vet

Wat fuuuuuuuuuucking vet
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Nope, dit is die met Re-Volt!wrote:Ik denk dat dit de nieuwe met Donkey Rollers is, volgens mij heb ik deze gehoord in hun liveset op Dreamfields afgelopen zaterdag. Klinkt bruut in ieder geval
Last edited by Stereorockerz on 01 Jul 2013 11:59, edited 1 time in total.
Ah oke, dan heb ik hem ergens anders gehoord (zany en titan?). Hij komt me wel heel bekend voor namelijk
Maar hoe weet je dat dan zo zeker?
Als je er Frequencerz voor had gezet had ik het ook wel geloofd met die screeches.
Leuke plaat maar niet echt speciaal.
Leuke plaat maar niet echt speciaal.
Wat is en blijft Bob toch een grote koning!
Alweer een parel van hem, wat ontzettend vet zeg!
Alweer een parel van hem, wat ontzettend vet zeg!
heel vet nummer! komt denk ik vooral live goed tot z'n recht, komt alleen qua sfeer niet in de buurt van een Mysterias of Virus.
maar wat een producer blijft het toch, nog nooit op een slecht nummer kunnen betrappen

maar wat een producer blijft het toch, nog nooit op een slecht nummer kunnen betrappen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt weer als een dikke prima. 
-
N
Mid-intro niet superboeiend, maar wel een 6.5 ofzo. Break weer hetzelfde als altijd, heeft wel sfeer maar we hebben al vaak van de sfeer mogen proeven. Je kan wel van spaghetti houden maar op een gegeven moment komt na 2 weken lang spaghetti eten het ook je neus uit.
De climax daarentegen, die is toch wel aardig vet. Prima screech! Zit aardig wat drive in. Wel vind ik de vocals wat muf. Ik had daar liever iets agressiefs gehoord in plaats van dit.
Leuk plaatje, maar niks vernieuwends of extreem vets.
De climax daarentegen, die is toch wel aardig vet. Prima screech! Zit aardig wat drive in. Wel vind ik de vocals wat muf. Ik had daar liever iets agressiefs gehoord in plaats van dit.
Leuk plaatje, maar niks vernieuwends of extreem vets.
-
THardtraxxer
- 76 posts member since 2012
- last seen May 2017
wrote:Nope, dit is die met Re-Volt!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Best wel saaaaai
Dikke climax!
De rest boeit me helaas iets minder. Niet speciaal inderdaad, wel een leuke plaat 
Dikke plaat weer hoor van Bob! Alhoewel de tweede climax mij wel heel erg doet denken aan een G4H plaat als je de melodie/synth weghaalt.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die kickroll @ 2.14
Geweldige: Sfeer, Screeches, Vocalen & Melodie.
Kicks mogen van mij nog wel wat steviger aka. Sleepwalker, maar de hierboven genoemde punten compenseren een hoop!
Geweldige: Sfeer, Screeches, Vocalen & Melodie.
Kicks mogen van mij nog wel wat steviger aka. Sleepwalker, maar de hierboven genoemde punten compenseren een hoop!
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Wat een heerlijke track weer van deze man! Die screech in de climax is ook echt dik
Voor mij de beste producer van de afgelopen jaren!
Voor mij de beste producer van de afgelopen jaren!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
B-Front & Re-volt – W.A.R. dus volgens VA - The Qontinent 2013 (TOFF-036).