Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
B-Front & Phuture Noize - The Paradox (Q148)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q148
- 01The Paradox (Pro Mix)
- 02The Paradox (Edit)
Source: facebook.com
Heb een poging gewaagd stil te staan en iets ervan te filmen in 1080p 60fps, maar werd me na anderhalve minuut toch te veel haha.
View on YouTube
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 104 posts member since 2014
- last seen Mar 2020
Dit is hoe het hoort te zijn 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ging heerlijk gister tijdens B-Front op Matrixx at the park

-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
Te fijn, te geweldig 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Zondag live gehoord, wat een plaat zeg ! 
-
K
- 5 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Niet normaal goed dit! Verwachtingen torenhoog bij deze combinatie maar alsnog weten te overtreffen

-
SHardtraxxer
- 133 posts member since 2016
- last seen Nov 2018
DITwrote:TOTY
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Laat deze maar snel uitkomen, zou zo maar toty kunnen worden!

-
T
2 keer voor het eerst live op Craft gehoord gister, ach ach ach wat een plaat 
Wat een sfeer zit er in de plaat zeg

2x op Craft gehoord, beste nummer sinds tijden, die melodie is echt heel gaaf
Deze zaterdag 2x op CRAFT gehoord en afgelopen nacht nog op een feest in mijn woonplaats waar B-Front moest draaien en ik denk ook dat dit de beste plaat is die ik in de afgelopen paar jaar heb gehoord 
Mijn Track of the Year is bekend. Op CRAFT ook weer 2 keer gehoord en beter dan dit wordt het gewoon niet.
Dat dacht ik bij Lost ookwrote:Mijn Track of the Year is bekend. Op CRAFT ook weer 2 keer gehoord en beter dan dit wordt het gewoon niet.
De enige die B-Front kan overtreffen, is B-Front
-
AHardtraxxer
- last seen Jan 2020
Hoe goed Lost ook is, die valt naar mijn mening gewoon in het niet bij deze. Zo goed is dit. Niet normaal. B-Front + Phuture Noize =wrote:Dat dacht ik bij Lost ookwrote:Mijn Track of the Year is bekend. Op CRAFT ook weer 2 keer gehoord en beter dan dit wordt het gewoon niet.![]()
De enige die B-Front kan overtreffen, is B-Front
Zaterdag ook 2 keer gehoord. Puur genieten
mooi om te zien hoe die gast van het filmpje (1:50 min) in het zwarte shirt the paradox kan waarderen!
mooi om te zien hoe die gast van het filmpje (1:50 min) in het zwarte shirt the paradox kan waarderen!
-
AHardtraxxer
- last seen Jan 2020
Mooi inderdaad, zouden meer mensen moeten doen, gewoon lekker beuken! Begin me trouwens ook te irriteren aan al die luchtdrummende anabooltjes tegenwoordig..wrote:Zaterdag ook 2 keer gehoord. Puur genieten![]()
![]()
Ik begin me te irriteren aan artiesten die een grote kickroll als plaat fabriceren om er vervolgens een flinterdunne screech achter te monteren (want geen ruimte/inspiratie/talent meer voor wat anders). Haalt de drive volledig uit platen waar kickrolls in bijvoorbeeld Strike nog juist zoveel toevoegden.
-
AHardtraxxer
- last seen Jan 2020
Mee eens, gelukkig doen niet zoveel raw artiesten dat tegenwoordig.wrote:Ik begin me te irriteren aan artiesten die een grote kickroll als plaat fabriceren om er vervolgens een flinterdunne screech achter te monteren (want geen ruimte/inspiratie/talent meer voor wat anders). Haalt de drive volledig uit platen waar kickrolls in bijvoorbeeld Strike nog juist zoveel toevoegden.