Even url van gemaakt
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
B-Front & Phuture Noize - The Paradox (Q148)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q148
- 01The Paradox (Pro Mix)
- 02The Paradox (Edit)
Source: facebook.com
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Echt alles aan deze plaat is perfect.. onbeschrijfelijk 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik vind dit oprecht echt een hele goede plaat. Echter hebben sommige mensen hier op het forum echt een goede platte hand op het gezicht nodig, wat een overdreven gedoe zeg de tering.
Iedereen beleeft een plaat anders, kun je dus weinig van zeggen of iets overdreven is.wrote:Ik vind dit oprecht echt een hele goede plaat. Echter hebben sommige mensen hier op het forum echt een goede platte hand op het gezicht nodig, wat een overdreven gedoe zeg de tering.
Maar ik ben t wel met je mening over de plaat eens, hele goeie plaat maar niet TOTY materiaal. Vind bijvoorbeeld de collab met Warface vetter.
Heb afgelopen zaterdag voor het eerst de intro hiervan gehoord, super vet
Tsjaa de rest is gewoon hemels 
Die mid-intro en de tweede climax zijn echt zo ongelofelijk vet.. die drive 
-
BHardtraxxer
- 187 posts member since 2015
- last seen May 2017
Ik zou bijna alleen al voor deze plaat naar Qlimax gaan om die daar te horen
Heel erg benieuwd naar een officiele preview 
Vraag me af of deze dit jaar nog komt eigenlijk
Als het goed is komt de preview begin november online. Voor qlimax in ieder geval.wrote:Vraag me af of deze dit jaar nog komt eigenlijk
Ah oke, niet meegekregenwrote:Als het goed is komt de preview begin november online. Voor qlimax in ieder geval.wrote:Vraag me af of deze dit jaar nog komt eigenlijk
Release op 7 november!!!
Bron: FB Phuture Noize
TOTY 2016 kan alvast worden genoteerd gok ik.
TOTY 2016 kan alvast worden genoteerd gok ik.
Echt een heerlijke plaat, maar alleen op het dragonblood EP staan al 2 platen die deze overtreffen voor mij persoonlijk. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jaa eindelijk 
Phuture Noize has an original style, just like B-Front! Top combi! 
Is het niet alleen de preview die dan online komt?wrote:Release op 7 november!!!![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Klopt, release volgt later als het goed iswrote:Is het niet alleen de preview die dan online komt?wrote:Release op 7 november!!!![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zal vast ergens volgend jaar zijn. Zeker als ie op Roughstate uitkomt.wrote:Klopt, release volgt later als het goed iswrote:Is het niet alleen de preview die dan online komt?wrote:Release op 7 november!!!![]()
Nu hopen dat One By One ook snel komt! Vind die plaat zelfs nog sterker dan deze