Mag ik even wat zeggen? Oke!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wat een nummers!
Wat een nummers!
Source: junodownload.com
Die van Neophobia wel, Sleepwalker niet. Maar daar gaat zaterdag verandering in komen hoop ik. Ook al zit er niet zoveel verschil tussenwrote:Ooit al live gehoord? Zoja, dan zwijg ik en respecteer ik je meningwrote:Vind de kicks niet zo geweldig eerlijk gezegt.![]()
-1wrote:Vind de kicks in Scary noises vetter dan in Sleepwalker eigenlijk.
Klopt, maar de kicks in Scary Noises zijn ook behoorlijk ziekwrote:Vind de kicks in Scary noises vetter dan in Sleepwalker eigenlijk.
nee idd dit is een track die van mij nog vaak zat van mij mag gedraaid wordenwrote:En tog verveelt ie niet. egt een ubertrack, elke keer weer wanneer die kicks er terug inknallenwrote:neophobia werd het eerst gedraaid op Qountdown 2009/2010 dus is al 10 maanden oudwrote:neophobia heb ik ook al een eindj staan hoor wel eens benieuws naar sleepwalker zal strax eens luisteren.
Lol, voor iedereen dan :pwrote:Super (vervroegd) verjaardagscadeau wordt dit voor mij
behalve de mensen die maandag jarig zijnwrote:Lol, voor iedereen dan :pwrote:Super (vervroegd) verjaardagscadeau wordt dit voor mij
cdj is het zelfde als een jukebox man ,, ik noem dat geen ''DJ'' meer maar gewoon een cdtje opzette en draaie.. als je vinyl koopt heb je teminste nog un product in je handewrote:sorry maar het is waarwrote:niks moet, behalve dood gaan (vinyl uiteindelijk..)wrote:gvd hoere dees meot op vinyl
En hoe kom je op deze cijfers?wrote: hmm zeker 9/10 download het hier illigaal
Als je geen DJ bent lijkt het me geheel logisch dat je niet de vinyl gaat kopen, 8 euro betalen voor 2 tracks die je niet eens kan beluisterenwrote:cdj is het zelfde als een jukebox man ,, ik noem dat geen ''DJ'' meer maar gewoon een cdtje opzette en draaie.. als je vinyl koopt heb je teminste nog un product in je handewrote:sorry maar het is waarwrote:
niks moet, behalve dood gaan (vinyl uiteindelijk..)
en al die mensen hier.. hmm zeker 9/10 download het hier illigaal.. das gewoon fake.. koop dan vinyl..dan steun je de artieste ook..
Ik vindt Scary Noises een goed voorbeeld van het feit dat een harde kick, de kick eigenlijk nog niet hard maakt. De geluiden/screeches eromheen maken je gewoon helemaal wild en DAN wordt de kick 10x zoveel harder.wrote:Klopt, maar de kicks in Scary Noises zijn ook behoorlijk ziekwrote:Vind de kicks in Scary noises vetter dan in Sleepwalker eigenlijk.
sgat daar heb ik het niet eens over hahahahAls je geen DJ bent lijkt het me geheel logisch dat je niet de vinyl gaat kopen, 8 euro betalen voor 2 tracks die je niet eens kan beluisteren
Waar hoor je mij iets zeggen over draaien en djs?wrote: cdj is het zelfde als een jukebox man ,, ik noem dat geen ''DJ'' meer maar gewoon een cdtje opzette en draaie.. als je vinyl koopt heb je teminste nog un product in je hande
en al die mensen hier.. hmm zeker 9/10 download het hier illigaal.. das gewoon fake.. koop dan vinyl..dan steun je de artieste ook..