Beide heerlijke tracks, al vind ik Musical Analyses wel ietsje beter 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
B-Front - Inner Creativity / Musical Analysis (FUSION093)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION093
- Inner CreativityYouTube
- Musical AnalysisYouTube
Source: fusionbv.com
Deze doen het vele male beter dan zijn vorige release bij mij. Vooral Musical Alalysis vind ik echt heel erg vet 
Inner creativity is echt al maanden men lievelingstrack, die sfeer daarin. En die vocals vind ik egt heerlijk!
Musical analysis vind ik iets minder maar toch is dat nog een hele sterke track.
En dan dat artwork, egt graaf
Besluit; overheerlijke release van B-front, ineens ook zijn beste.
Musical analysis vind ik iets minder maar toch is dat nog een hele sterke track.
En dan dat artwork, egt graaf
Besluit; overheerlijke release van B-front, ineens ook zijn beste.
Zegt voor mij meer over deze release dan over zn vorige. Denk dat deze release wel eens een gooi kan doen naar "release van het jaar".wrote:Deze doen het vele male beter dan zijn vorige release bij mij. Vooral Musical Alalysis vind ik echt heel erg vet
Beide nummers zijn zen beste solo werk tot nu toe en echt geniaal!
Die coverart is trouwens ook heel vet! 
-
D
oke hele zieke release
en die art is ook super dik!!
en die art is ook super dik!!
heerlijke release van bobje Musical analysis

-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Damn die cover
.
Top release! Wordt zeker aangeschaft.
Top release! Wordt zeker aangeschaft.
Heerlijke release zeg
Inner Creativity 1 van de beste tracks tot nu toe dit jaar (en dat zegt veel, met al die megareleases tot nu toe), en Musical Analysis ook zeker niet slecht.
ONGELOFELIJKE release
Inner Creativity
Wat een plaat 
Dat wel, maar snap niet dat mensen dit zo een toprelease vinden. B-front heeft mij nooit echt kunnen boeien!wrote:Zieke artwork!
Nouja smaken verschillen!
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
precies zoals jij het zegt hahawrote:Dat wel, maar snap niet dat mensen dit zo een toprelease vinden. B-front heeft mij nooit echt kunnen boeien!wrote:Zieke artwork!
Nouja smaken verschillen!
inner creativity is gewoon een bazen plaat inplaats dat je mee gaat met de kick laat inner creativity je meeslepen door de melodie
musical analysis ook ontzettend heerlijke track altijd kippenvel als ik dat stemmetje hoor en die melo is zo relax ook
al met al top release deze staan op nummer 1 en 2 bij mij voor plaat van het jaar (tot nu toe)
Wat een platen en gvd wat een artwork!
Heldige zaken hiero
Heldige zaken hiero
Precies dit!wrote:Wat een platen en gvd wat een artwork!
Heldige zaken hiero
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Sterke concepten, maar ik heb ze beide nu HQ preview gehoord en die kicks zijn echt dramatisch, moeten veel ruiger.
Inner Creativity is de laatste tijd ongetwijfeld mijn favoriete plaat, en vooral live knalt deze er zo hard op
Musical Analysis is ook erg vet! Zeer sterke release als je het aan mij vraagt. 
Last edited by Inner Creativity on 08 Feb 2011 17:07, edited 2 times in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
moet het altijd nog harder?wrote:Sterke concepten, maar ik heb ze beide nu HQ preview gehoord en die kicks zijn echt dramatisch, moeten veel ruiger.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Deze kicks zijn als een natte scheet in een orkaan, je merkt er niks van.wrote:moet het altijd nog harder?wrote:Sterke concepten, maar ik heb ze beide nu HQ preview gehoord en die kicks zijn echt dramatisch, moeten veel ruiger.
Zeker dat het harder moet, dit zijn gewoon tikjes met een sub, nee, moeten echt harder. B-Front kicks vind ik sowieso erg zwak, maar hij moet toch wel beter kunnen dan dit. Als dat is gefikst is het een ijzersterke release, nu vind ik het tegenvallen.
Top release!
Die sfeer in Musical Analysis
Die sfeer in Musical Analysis
Ik durf nu al met mn grote mond te zeggen dat dit echt de release van het jaar wordt. (voor mij in ieder geval dan
)
echt super!
echt super!
Inderdaad, zulke dingen moeten echt op vinyl!wrote:nee idd de laatste artworks van Fusion waren heel erg vet moet ik zeggen en dan vooral deze en die van JOSwrote:Balen dat er geen vinylhoezen meer nodig zijn
2 Heerlijke tracks met een super sfeertje erin.. Alleen de kicks die B-Front hier in Inner Creativity gebruikt klinken hard, alleen komt er totaal geen Bass mee.. Heb hem op cd staan van de Thrillogy en een keer goed getest op 4 B&O (Bang & Olufsen) Boxen, voor de niet kenners.. Het betere werk onder de audio systemen , en je voelt hem gewoon niet. Conclusie, THUIS Hoor ik hem ziekelijk hard, VOEL ik hem niet.. Maar ik heb met dat nummer nog geen Live ervaring.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
DE release van het jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HELDENTRACKS!
dit is nu kwaliteits Hardstyle!!!!
hier kunnen alle andere labels een puntje aan zuigen!
heerlijke cover art trouwens!
HELDENTRACKS!
dit is nu kwaliteits Hardstyle!!!!
hier kunnen alle andere labels een puntje aan zuigen!
heerlijke cover art trouwens!