Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

B-Front & Hard Driver - State Of Perfection

Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:Denk niet dat kritiek verkeerd is in ieder geval.
Hangt compleet af van hoe men het brengt. Ik zie hier genoeg voorbeelden hoe het dus wel verkeerd is, door het simpelweg alleen maar af te doen als "kuttrack, bout, troep" etcetera. Heb je als producer ook vrij weinig aan. Opbouwnde kritiek lijkt me altijd welkom, in ieder geval meer dan destructieve kritiek.

Maar goed, ik dwaal af.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Khadber wrote:
B-Front wrote:Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij dus zo reageert op kritiek, die in mijn opzicht niet eens zo terecht is, aangezien de kick in vergelijking helemaal niet zo hoog gaat als mensen hier suggereren.
We doen niet aan vergelijkingen, gezien het de laatste tijd alleen maar hoger en hoger gaat. Daarnaast vind ik het gewoon niet echt passen bij het duistere en harmonieus gezien had de kick omlaag moeten gaan lijkt me. Dan blijft er voor mij geen reden over om hem juist in deze track wel te gebruiken.
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Lyst wrote:
Khadber wrote:
B-Front wrote:Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij dus zo reageert op kritiek, die in mijn opzicht niet eens zo terecht is, aangezien de kick in vergelijking helemaal niet zo hoog gaat als mensen hier suggereren.
We doen niet aan vergelijkingen, gezien het de laatste tijd alleen maar hoger en hoger gaat. Daarnaast vind ik het gewoon niet echt passen bij het duistere en harmonieus gezien had de kick omlaag moeten gaan lijkt me. Dan blijft er voor mij geen reden over om hem juist in deze track wel te gebruiken.
@ Lyst, ik vraag me eigenlijk af of jij wel op het juiste forum zit. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets positiefs van je gelezen, mijn vraag aan jou: wat voor tracks vind jij nou wel mooi? En dit is geen aanval of iets dergelijks, ben gewoon benieuwd.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
@ hierboven: daar gaan we weer...

Die kicks zijn inderdaad jammer, de rest vind ik ook nou niet van je het.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
@ Zirkumflex , beetje jammer dat je daar ineens weer over begint. De mening van Lyst wordt hier vrijwel nooit geaccepteerd. Ik vind die pitchkick ook niet bij deze track passen, en kan het me (alweer) goed vinden in de mening van Lyst.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wauw, deze begin ik steeds fantastischer te vinden :loving:
Die vocals, die sfeer, eigenlijk gewoon alles!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
jambekkie wrote:Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.
Fenix toch?
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
urbandesigner wrote:
jambekkie wrote:Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.
Fenix toch?
jup Freek van Kempen (aka Fenix)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
urbandesigner wrote:
Fenix toch?
Bronnetje?
A
jambekkie wrote:
urbandesigner wrote:
Fenix toch?
Bronnetje?
Fenix.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
jambekkie wrote:
urbandesigner wrote:
Fenix toch?
Bronnetje?
Kijk maar op de cover..

Image
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Ik ben wel weer overtuigd hoor . Hele vette plaat weer !
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Plaat is echt dik, erger me niet aan de kicks :worship:
Hardtraxxer
215 posts member since 2008
last seen Jun 2016
Zal 'State of Perfection' zijn denk ik.

Bron: Alpha2 Facebook top-10
"Alpha²
Check out our new top 10!

1 A² Allstars - The Resistance
2 Noisecontrollers & Alpha² - Moonraker
3 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
4 Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
5 Frequencerz - Bitch
6 Artic - Fuck The Fake Shit (Dj Adaro Remix)
7 Noisecontrollers - E=NC²
8 Artic - In The Night
9 B-Front & Hard Driver - State Of Perfection
10 Psyko Punkz - Feel The Rhythm - (Alpha² Remix)"
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
wat een plaat, heel erg vet! Ik vind de pitch kicks juist een hele vette lijn creëren, tijdens de 2e climax mis ik de sfeer die daardoor ontstaat in de gehele 1e climax toch wel een beetje!
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ongelooflijk hoe krijgt hij het elke keer voor elkaar..

:love: :love: :love:

Pitchs kijken storen mij niet. :)
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Ik vind de kicks echt heel veel energie mee geven. Ik ben echt een liefhebber van (goede) pitchkicks, ik vind ze hier echt heel goed tot hun recht komen. Lekker!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Goede vondst Koene! Aanpassen maar.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
heerlijke track alleen vind ik die pitchkicks echt niks :/
L
1 posts member since 2012
last seen Feb 2012
Wat is dit weer een ongelooflijk dikke plaat!! :woot:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dit vind ik (wat ik eruit op kan maken) iig een goed voorbeeld van een pitchkick die wel wat toevoegt en niet zo belachelijk hoog springt. Het had niet gehoeven en zonder pitchkicks was het misschien nog beter geweest, maar dit is zeker geen drama.

Erg vette plaat. Duurt wel heel lang :P Maar das eens wat anders dan die korte nummers van tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
dawasiknie wrote:Dit vind ik (wat ik eruit op kan maken) iig een goed voorbeeld van een pitchkick die wel wat toevoegt en niet zo belachelijk hoog springt. Het had niet gehoeven en zonder pitchkicks was het misschien nog beter geweest, maar dit is zeker geen drama.

Erg vette plaat. Duurt wel heel lang :P Maar das eens wat anders dan die korte nummers van tegenwoordig.
Hoezo lang;p? je hoort 5 minuten en is bijna de hele plaat. Gemiddeld is een plaat zon 5 minuten toch? misschien wel tegen de 6. Maar idd echt een lekker plaatje gek!
J
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2011
last seen Oct 2021
Lekkere plaat maar zonder die pitchkicks denk toch lekkerder geweest. Laat die Hard Driver zich maar eens bekend maken
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
JHOEF wrote:Lekkere plaat maar zonder die pitchkicks denk toch lekkerder geweest. Laat die Hard Driver zich maar eens bekend maken
Het is Fenix.