Jammer dat dit helemaal werd verneukt op Hard Bass 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dat was inderdaad echt een enorme anticlimax op Hardbass
Gewoon de hele 1ste climax lang.
-
I
Dit duswrote:Dat was inderdaad echt een enorme anticlimax op HardbassGewoon de hele 1ste climax lang.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
De track is wel mooi gemaakt maar ik vind er niet zo veel aan, die eindeloze hoge screeches de laatste tijd... ik ga er gewoon van geeuwen, volgende keer iets meer originaliteit a.u.b.
Misschien moet ik deze een beetje gewoon worden, maar dit voelt anders als bij vorige nummers, weinig kans denk ik
Misschien moet ik deze een beetje gewoon worden, maar dit voelt anders als bij vorige nummers, weinig kans denk ik
Echt die meest zieke anti die maar kunt bedenken
Dat hier maar veel mee afgesloten mag worden de komende festivals
Dat hier maar veel mee afgesloten mag worden de komende festivals
Ik ben het met je eenswrote:Mwah, redelijke plaat. Ben lang niet zo lyrisch als iedereen, vind vooral de kicks er zwak, en die Frequencerz screeches ken ik nou ook wel.
En hier ben ik het met jou eens, vind die melodie het veste van het hele nummer.wrote:Ik ben het met je eenswrote:Mwah, redelijke plaat. Ben lang niet zo lyrisch als iedereen, vind vooral de kicks er zwak, en die Frequencerz screeches ken ik nou ook wel.Leuk plaatje maar snap niet wat hier nou verder zo bijzonder aan is. Van mij hadden ze wat met die melodie in de break mogen doen in de rest van het nummer.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dat was het moment dat die rookmachines de hele tijd bleven loeien? Was kut inderdaad.wrote:Dat was inderdaad echt een enorme anticlimax op HardbassGewoon de hele 1ste climax lang.
Die zeurende screeches gaan echt door merg en been.
Ook al ze weer omlaag gaan, HEERLIJK!
Doet me denken aan Zany Vs. Beholder achtige dingen. Heeelll erg tof!
-
N
Verschrikkelijk dikke track. Ongelofelijk. Als B-Front deze kicks nou eens onder Undiscovered zette, dan was dat ook een toptrack.
-
R
- 2 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
bam daar was de kick.
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Dit nummer is zoooo ziek. Kippenvel op hb en nu nog steeds
Oke, toch wel overtuigdwrote:Klinkt vet, maar ben nog niet zo overtuigd als de rest.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wat een gevoel zit er in deze break, die opbouw is perfect! Dit gecombineerd met een korte schreeuwerige/krachtige vocal en een anticlimax maakt dit al een vette track. Hierna mogen die Nightmare vocals weggelaten worden naar mijn gevoel. Die lange uithalen zijn geweldig!
Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
Vocalen zijn naar mijn mening ook niet chill, maar de rest is fantastisch.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Inderdaad, wat een antiwrote:Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
wrote:Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Deepack draaide deze op Madnezz, was echt genieten live! 
Wat nou als ik zeg dat ik fatality vetter vind? We kunnen in ieder geval spreken van een hele vette act met 3 pareltjes van nummerswrote:wrote:Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Pfff, wanneer wordt deze nou eens gereleased...
En waarom heeft Fusion de tik om altijd de beste platen zo laat te releasen?
En waarom heeft Fusion de tik om altijd de beste platen zo laat te releasen?