Wat een sfeer. 
wrote:Godver, meters kippenvel.. Wat een sfeer![]()
wrote:Godver, meters kippenvel.. Wat een sfeer![]()
Samewrote:en het belangrijkste: hij heeft me weten te hypen voor dit feest.
Vooral de intro, de eerste minuut, doet me idd een beetje denken aan deze anthems.wrote:Zit hier toch weer met kippenvel hoor. Alhoewel die iets duisterder had gekund in de stijl van EVP. Die mid-intro doet me een beetje denken aan de anthems van 2009 & 2010? Vind er een beetje zo een classic stijltje inzitten.
wrote:Dat mid intro![]()
Waar horen jullie een mid intro dan? Of ben ik nou gek.wrote:Mid is geniaal!
Misschien Witch?wrote:Melodie in de climax doet me heel erg denken aan een ander recent nummer van B-Front. Ik en mijn vrienden komen maar niet op de titel. Iemand hier?
0:28wrote:wrote:Dat mid intro
Ze doelen op de intro in dit filmpje denk ik, de eerste minuut dus.wrote:wrote:Dat mid intro
Zero Gravity bootleg misswrote:Misschien Witch?wrote:Melodie in de climax doet me heel erg denken aan een ander recent nummer van B-Front. Ik en mijn vrienden komen maar niet op de titel. Iemand hier?
Hier doet hij mij ook best wel aan denken.wrote:Zero Gravity bootleg misswrote:Misschien Witch?wrote:Melodie in de climax doet me heel erg denken aan een ander recent nummer van B-Front. Ik en mijn vrienden komen maar niet op de titel. Iemand hier?
Dacht even dat ik de enige was!wrote:Bij seconde 16 gelijk genieten met die middie doet denken aan Be Amazed. Fijne kicks in de climax alleen die melodie en synth hebben net dat kippenvel randje niet, zoals die dat wel in de Back Again remix hebben. Al met al heel prima stukje muziek weer
Yes, die bedoel ik inderdaad!wrote:Zero Gravity bootleg misswrote:Misschien Witch?wrote:Melodie in de climax doet me heel erg denken aan een ander recent nummer van B-Front. Ik en mijn vrienden komen maar niet op de titel. Iemand hier?
Misschien is dit een hint?wrote:Heerlijk anthem weer! In het laatste deel (3:36) klinkt het alleen alsof er Qlimax wordt gezegd steeds
Viel mij ook al op ja. Qlimax 2017 anthem by B-Front confirmed.wrote:Misschien is dit een hint?wrote:Heerlijk anthem weer! In het laatste deel (3:36) klinkt het alleen alsof er Qlimax wordt gezegd steeds