wrote:Snap niet dat 2 voorstanders van de ruige kant met zo'n track komen. Is een beetje hetzelfde als een samenwerking van Porsche en Ferrari die vervolgens een scootmobiel bouwen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
echt lekkere track, leuke intro, hele vette melodie! 
Valt me wel tegen dit, klinkt echt als een standaard plaat.
Verwacht je niet van zo'n collab
Verwacht je niet van zo'n collab
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Waar is te vinden dat der een MiM-album komt?wrote:Die synth vind ik zo nice hé![]()
Komt misschien wel op het MiM-album.
Wel een keer tussendoor gehoord of gelezen,
maar zou mijn god niet meer weten waar!
Ik vind hem toch echt gruwelijk dik na een aantal keer luisteren, die 2e climax klinkt echt geweldig!
Gruwelijk!! Morgen helemaal los op bij die gasten op Thrillogy!!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Aangekondigd in Magic Show volgens mij.wrote:Waar is te vinden dat der een MiM-album komt?wrote:Die synth vind ik zo nice hé![]()
Komt misschien wel op het MiM-album.
Wel een keer tussendoor gehoord of gelezen,
maar zou mijn god niet meer weten waar!
Tis misschien niet een erg harde plaat, maar scootmobiel gaat wel erg verwrote:Snap niet dat 2 voorstanders van de ruige kant met zo'n track komen. Is een beetje hetzelfde als een samenwerking van Porsche en Ferrari die vervolgens een scootmobiel bouwen.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
(beetje late reactie van mijwrote:Ga dan niet naar Q-Base.. Algemeen bekend dat t geluid op Q-Base een stuk harder gaat dan de andere feestenwrote:Vette plaat (, maar wat stond het geluid weer veeeeeeel te hard in de hangar).
Maar hoef je mij niet te vertellen, was mijn 5e keer Q-Base. Onderhand mijn 2e thuis...
-
T
Whaha heldwrote:Snap niet dat 2 voorstanders van de ruige kant met zo'n track komen. Is een beetje hetzelfde als een samenwerking van Porsche en Ferrari die vervolgens een scootmobiel bouwen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Crypsis (twitter)
“@djbfront: Shall we say the titel of our track @Crypsis” // Go ahead! Say it! :-) And perhaps a HQ preview on YouTube?...
“@djbfront: Shall we say the titel of our track @Crypsis” // Go ahead! Say it! :-) And perhaps a HQ preview on YouTube?...
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
djbfront (twitter)
Trackname @djbfront & @Crypsis - Movement. A preview Will be online Soon
Trackname @djbfront & @Crypsis - Movement. A preview Will be online Soon
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Kicks kunnen veel beter.
Like ik said, super dik nummer! 1 van m'n favorieten dit jaar 
Vond het eerst maar een saaie track, maar na een paar keer luisteren klinkt het wel vet 
Wat een bagger kicks zijn dit zeg, zit totaal geen kracht achter. De rest vind ik ook maar saai klinken, weinig overtuigend.
Toch nog iemand die een post van het jaar kan makenwrote:Snap niet dat 2 voorstanders van de ruige kant met zo'n track komen. Is een beetje hetzelfde als een samenwerking van Porsche en Ferrari die vervolgens een scootmobiel bouwen.
²wrote:Like ik said, super dik nummer! 1 van m'n favorieten dit jaar
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Zelfde melo als Angerfist ft. vince - no fucking anticipation (accelarator remix)
Hij kwam me dus al bekend voor maargoed wel vette track
Hij kwam me dus al bekend voor maargoed wel vette track