Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

B-Front - Blackness / Witch (ROUGH001)

Label
Roughstate
Catalogue number
ROUGH001
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
wootum wrote:Beide weer typisch zijn stijl, maar daar krijg ik maar geen genoeg van. Beide ook weer gruwelijk fijn :loving:
Dit. Enorm vette tracks, met Blackness als uitschieter. :D
RadicelArmy wrote:Dit worden hele dikke EP's de komende tijd op Roughstate.
:yes:
Benieuwd of ze een beetje een redelijk release-tempo gaan hanteren.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Dikke release! Beide vette nummers, maar toty materiaal is het voor mij zeker niet. Niet uniek genoeg
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Allebei dikke tracks. Heb niet echt een voorkeur vind ze allebei om te smullen. De break van Blackness en sfeer en de melo van Witch & intro
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 35 minutes ago
Die vocals van Witch blijven al een tijdje hangen. Iemand enig idee wat er gezegd wordt, kan het zo slecht verstaan en stond nog niks op lololyrics :D
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?
B
frankhardenberg wrote:Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?
Symphonic Feedback?
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
frankhardenberg wrote:Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?
I am legion
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
In beide tracks storen de kicks me toch. :x Wat zouden deze tracks vet zijn met een kick zoals in Blackout.
Voor de rest niets op aan te merken. :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hij is uit :yay:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Wat is Blackness toch geweldig :loving:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Vincent_ wrote:In beide tracks storen de kicks me toch. :x Wat zouden deze tracks vet zijn met een kick zoals in Blackout.
Voor de rest niets op aan te merken. :D
dit
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
BeHa wrote:
Symphonic Feedback?
Die bedoelde ik inderdaad! Kon er even niet meer op komen! Wist dat die iig op het album Fusion of Sound zat maar kende alle tracks niet meer uit m'n hoofd :P

en
Pipa wrote:
I am legion

Klinkt ook wel als I Am Legion indd!

EDIT: Is gewoon een 1 op 1 kopie van I Am Legion man, enigste verschil is dat B-Front de noten wat langer doortrekt en evt. toonhoogtes aanpast >.< Maar B-Front en (weet niet of het Ran-D was of een andere, moesten iig nog een keer op Knockout tegen elkaar draaien schijnen vrij veel melodieën van elkaar te kopieren)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024