Dat heerlijke B-Front sfeertje
wrote:en geen anti!
wrote:en geen anti!
Ja ze moeten idd even normaal weer gaan doen want dit gaat nergens meer overwrote:Belachelijk goed
Beetje goedkoop gedaan sommige dingen. Maar een paar visuals zijn wel vet, maar sommigen zijn ook weer iets te overdone (Die doodshoofden bijvoorbeeld). Het hangt allemaal niet helemaal lekker samen.wrote:View on YouTube
Dit. Wat een ongelofelijk sterke track zeg. Hoorde 'm deze week pas voor het eerst, kan er geen genoeg van krijgen. Die tweede climax is vet, maar vind de eerste eigenlijk nog veel dikker. Eén van B-Front's beste melodieën als je het mij vraagt. Dit wordt genieten zaterdag.wrote:Belachelijk goed
Inderdaad, 2e is een stuk minder dan de 1e. Die energie en dat gevoel als de eerste climax er in komtwrote:Die tweede climax is vet, maar vind de eerste eigenlijk nog veel dikker.
Gelukkig zeg je sommige dingenwrote:Beetje goedkoop gedaan sommige dingen. Maar een paar visuals zijn wel vet, maar sommigen zijn ook weer iets te overdone (Die doodshoofden bijvoorbeeld). Het hangt allemaal niet helemaal lekker samen.wrote:View on YouTube
Ik vind t er netjes uit zienwrote:Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projecten
Thanks! Denk dat het ook een hate it or love it clip is geworden. Zitten best uitgesproken beelden tussen die niet iedereen zal kunnen waarderen maar wou was ook wel om reacties uit te lokkenwrote:Ik vind t er netjes uit zienwrote:Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projectenIetwat overdone misschien, maar het filmpje voegt voor mij wel wat toe aan de sfeer van het nummer.
Haha had ik ook alwrote:Clip geeft je nachtmerries
Khaleesi erin is sowieso al +1.wrote:Thanks! Denk dat het ook een hate it or love it clip is geworden. Zitten best uitgesproken beelden tussen die niet iedereen zal kunnen waarderen maar wou was ook wel om reacties uit te lokkenwrote:Ik vind t er netjes uit zienwrote:Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projectenIetwat overdone misschien, maar het filmpje voegt voor mij wel wat toe aan de sfeer van het nummer.
![]()
Als ik het wat constructiever moet doen wil ik het best vertellenwrote:Gelukkig zeg je sommige dingenwrote:Beetje goedkoop gedaan sommige dingen. Maar een paar visuals zijn wel vet, maar sommigen zijn ook weer iets te overdone (Die doodshoofden bijvoorbeeld). Het hangt allemaal niet helemaal lekker samen.wrote:View on YouTube
Had maar een week de tijd naast de artwork voor thera's album en overige theracords projecten (en 9to5 stage)Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projecten
E-Forcewrote:WTF lijkt mij ook indd raar als ze zelf niks doen (buiten koffie halen)
Wie heeft die nieuwe track Senses geproduceert dan?![]()
Zo is dat!wrote:TOTY-materiaal dit! Ongeloofelijk vette plaat. B-Front op z'n best