Wat een pareltje 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The End (Original Mix)
- 02The End (Radio Edit)
-
MHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2013
- last seen Feb 2020
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
ik hoor alleen maar B-Front in deze plaat en dat is 
Holy fuck, die sfeer
. Wat een geniale plaat is dit!
-
RHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2013
- last seen Jul 2025
Kan niet genoeg van dit soort dikke platen horen! B-front stelt me zelden teleur, held!
Error 404: Teleurstellingen van B-Front not found.wrote:Kan niet genoeg van dit soort dikke platen horen! B-front stelt me zelden teleur, held!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wauw, fijne sfeer en drive! 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Zo dan! Wat een geweld 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Episch hoe deze erin klapt. 
toch denk ik echt dat dit een B-front solo is en die andere TBA van B-Freqz meer een Frequencerz solo als ik gwn de sounds zo hoor 
MC Nolz roept wel van te voren 'B-Freqz Psycho (...), new track!' in het filmpje van TBA 1, en ik meen dat ze in het interview met b2s hadden gezegd dat er nieuwe B-Freqz platen onderweg waren. Dus helemaal geen enkele nieuwe B-Freqz plaat in de Loudness set lijkt me onwaarschijnlijk.wrote:toch denk ik echt dat dit een B-front solo is en die andere TBA van B-Freqz meer een Frequencerz solo als ik gwn de sounds zo hoor
On: klinkt heel dik
Ja daar heb je wel een punt. Ik heb die ene TBA nog persoonlijk gefilmt xD, maar ik hoor gewoon niet bepaald B-Front elementen in die ene Psycho TBA en in die TBA2 ook geen Frequencerz inbreng, dus daarom dacht ik datwrote:MC Nolz roept wel van te voren 'B-Freqz Psycho (...), new track!' in het filmpje van TBA 1, en ik meen dat ze in het interview met b2s hadden gezegd dat er nieuwe B-Freqz platen onderweg waren. Dus helemaal geen enkele nieuwe B-Freqz plaat in de Loudness set lijkt me onwaarschijnlijk.wrote:toch denk ik echt dat dit een B-front solo is en die andere TBA van B-Freqz meer een Frequencerz solo als ik gwn de sounds zo hoor
On: klinkt heel dik
Heerlijke plaat!
Deze heet The End btw..
Deze heet The End btw..
Wat een eindbazen zijn het toch ook alle 3
Alleen jammer dat het releasen voortaan bij Fusion tering langzaam is van de A-artiesten, hopelijk hoeven we hier niet zolang op te wachten als toen met Fataliy, One Of A Kind, en Delusion, een jaar
Alleen jammer dat het releasen voortaan bij Fusion tering langzaam is van de A-artiesten, hopelijk hoeven we hier niet zolang op te wachten als toen met Fataliy, One Of A Kind, en Delusion, een jaar
-
A
bron?wrote:Heerlijke plaat!![]()
Deze heet The End btw..
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt?wrote:Deze heet The End btw..
Niels himzelfwrote:Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt?wrote:Deze heet The End btw..
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Niels of Pepijn?wrote:Kan natuurlijk maar van 1 man komen zo'n track.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Bob.wrote:Niels of Pepijn?wrote:Kan natuurlijk maar van 1 man komen zo'n track.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
wrote:Wat een pareltje
-
N
Jezus, wat is iedereen zichzelf weer aan t opfokken hier. Break klinkt weer vrij standaard, kick zal zoals altijd niet het sterkste punt van de track zijn wat voor mij de plaat 'on-af' maakt.. Al is dat dus een speculatie. Vette climax wel en ze te horen een mooie uitdaging om kickrolls te gaan leren. Maar Jezus mensen, keep your dick in your pants.
Kickrolls leren?wrote:Jezus, wat is iedereen zichzelf weer aan t opfokken hier. Break klinkt weer vrij standaard, kick zal zoals altijd niet het sterkste punt van de track zijn wat voor mij de plaat 'on-af' maakt.. Al is dat dus een speculatie. Vette climax wel en ze te horen een mooie uitdaging om kickrolls te gaan leren. Maar Jezus mensen, keep your dick in your pants.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat leden die kickrolls uit hun hoofd kunnen leren. En ik vind je opmerking een beetje zuur Nazale. Er zijn veel mensen die deze plaat al live hebben kunnen horen.wrote: Kickrolls leren?alsof ze dat nog niet kunnen?