Damn deze wil ik in HQ horen
Intro gaf me beetje het gevoel van Brennan Heart - One Master Blade alleen dan wat sneller( I Like It!!) Synth klinkt ook verdomde lekker met die melo!! 
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Destroy You (Original Mix)
- 02Destroy You (Radio Edit)
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Hier iemand nog een beter filmpje van?
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Iemand nog een filmpje????

Kan deze niet vinden in hun set van de blue en de nightparty... Dus denk dat ze deze niet gedraaid hebben helaas 
-
PHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Nog niks haha?
Heb deze afgelopen weken ook écht nooit meer gehoord.. raar..
-
PHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Wel raar ja sinds beat the bridge nergens meer gedraaid... 4 maanden geleden
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
Gisteren gehoord bij B-Front op de main bij Decibel, jammer dat ik aan het pissen was. Ook gehoord bij B-Front op intents trouwens.
heeft niemand maar dan ook echt niemand hier een beter filmpje van??
https://youtu.be/2NATxeADRrc
https://youtu.be/OpiasY31VVY
Vette sounds in 1e climax was ik te laat voor
https://youtu.be/OpiasY31VVY
Vette sounds in 1e climax was ik te laat voor
wrote:heeft niemand maar dan ook echt niemand hier een beter filmpje van??
Last edited by yowan on 16 Nov 2015 16:17, edited 1 time in total.
Ik denk eigenlijk dat dit een B-Front solo is.. naast B-Freqz heb ik alleen B-Front deze horen draaien. Zaterdag op Loudness draaide hij hem weer. Frequencerz eigenlijk nooit..
vertel dan waaromwrote:En toch is het een B-Freqz track
Last edited by Paultheone on 03 Dec 2015 12:02, edited 1 time in total.
Dikke intro, verfrissende sounds (ook in de climax trouwens)
Sfeervolle break, en een mooie melodie 
prachtig dit.. ben alleen niet zo fan van de kicks. die hadden wat steviger gekund
Hele mooie plaat. Toffe vocals en heerlijke melodie. Kicks hoeven bij zo'n track niet zo hard te zijn. Tweede climax vind ik wel een beetje vaag. Klinkt wat vals in mijn oren.
Waarom denk je dat jou versie beter is dan die van mij?
Edit: Heb je hem nou serieus versneld
Gast waar maak je je druk om, je bent toch geen klein kind? De sample die jij hier plaatst is korter dan die ik hier plaats. Mist de tweede climax, terwijl je toch wel de opbouw naar de tweede climax er in hebt.
Ik denk dat de mensen hier gewoon de volledige plaat willen horen, niet dan? Daarom post ik een wat langere versie.
Verder heb ik hem er uit gehaald met Virtualdj en er stond op het andere kanaal een plaat van 153 bpm. Een plaat als deze is prima op 153 bpm. Je hoort het verschil niet eens. Verder is dit nummer alleen maar op 153-156 bpm gedraaid live dus is ideaal voor de mensen die hem vaak live hebben gehoord.
Ik denk dat de mensen hier gewoon de volledige plaat willen horen, niet dan? Daarom post ik een wat langere versie.
Verder heb ik hem er uit gehaald met Virtualdj en er stond op het andere kanaal een plaat van 153 bpm. Een plaat als deze is prima op 153 bpm. Je hoort het verschil niet eens. Verder is dit nummer alleen maar op 153-156 bpm gedraaid live dus is ideaal voor de mensen die hem vaak live hebben gehoord.
Last edited by yowan on 02 Dec 2015 20:27, edited 1 time in total.
Die van mij heeft gewoon een tweede climax
Naja prima joh, lekker doen en laten wat je niet later kan
Naja prima joh, lekker doen en laten wat je niet later kan
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
wrote:van die mensen die hier alleen maar komen op hun soundcloudripjes te posten