Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Single 2 tracks

Audiotricz - Infinite (SCANTRAXX136)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANTRAXX136
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
The Venator wrote:
Q-Dennis wrote:
The Venator wrote:Beetje jammer dit, had toch echt verwacht dat hij van NC zou zijn, of op z'n minst onder de nieuwe alias van Bas.

Nieuwe alias van Arjan bedoel je..
Excuus, ik bedoelde eigenlijk een nieuwe solo van Bas. Arjan gaat niet door in hardstyle toch?

Van wat ik begreep zal Bas Noisecontrollers voortzetten met hardstyle producties en zal Arjan de wat hardere variant van House gaan maken zoals Showtek nu doet
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Meer dan prima plaat! Snap dan alleen niet zo goed waarom er in hws zo vaag over gedaan werd.
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Millard Fillmore wrote:Meer dan prima plaat! Snap dan alleen niet zo goed waarom er in hws zo vaag over gedaan werd.
THE HYPE
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
wat is hier zo goed aan?
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Snap niet waarom ze niet gewoon meteen zeggen dat dit i.s.m. Nc is gemaakt.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Lekker plaatje :D
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Snap niet waar al die ophef vandaan komt over wie het gemaakt heeft.

Lekker nummertje ja.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Kicks doen pijn aan mijn oren.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
This is the Time is de eerste versie door Kenneth en Leon gemaakt en daarna heeft Tim eraan gesleuteld.
Dance no More is voor 90% door Leon en Kenneth gemaakt voordat ze hem naar Tim stuurden dacht ik.

Back on track!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Leuk melodietje
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Cruelty wrote:
Millard Fillmore wrote:Meer dan prima plaat! Snap dan alleen niet zo goed waarom er in hws zo vaag over gedaan werd.
Omdat iedereen denkt "awh my goood noiscontrollerz". En dan is dat niet en doen ze hi hi ho ho hoe hoe omdat het audiotricz is.
Power of the social media + commercie.
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2013
last seen Apr 2014
Originaliteit is ver te zoeken. Het enige treurige is deze release.
T
Hardtraxxer
129 posts member since 2009
last seen Jul 2019
Dit gebeurd in elke scene en bij hardstyle is dit niet anders. Heel de hardstyle scene zit vol met ghostproducers. Er is nou eenmaal goed geld te verdienen door iemand te laten draaien onder een alias waar je als producer de muziek voor maakt. "Jij krijgt de dj life en een deel van de opbrengsten voor de boekingen en ik het andere deel van de opbrengsten". Niet mee bezig zijn wie welke plaat gemaakt heeft! Het is een goede plaat of niet.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Minispark wrote:This is the Time is de eerste versie door Kenneth en Leon gemaakt en daarna heeft Tim eraan gesleuteld.
Dance no More is voor 90% door Leon en Kenneth gemaakt voordat ze hem naar Tim stuurden dacht ik.

Back on track!
Ja en dan breng je een Reborn uit die pure scheit is vergelijken met die platen en deze
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Track is lekker :) melodie is wel echt :thumbup: !, Had idd alleen verwacht dat hij van noisecontrollers was, maar dat doet er niet toe :)
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Vind 't een zeer lekker plaatje, maar idd met een erg hoog Noisecontrollers-gehalte. Ga me verder niet mengen in de discussie wie wat gemaakt heeft en of NC dit ge-ghost-produced heeft of niet... Je weet het niet en je zal 't waarschijnlijk ook nooit te weten komen... gewoon lekkere plaat. Basta.
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Hele dikke plaat :D !

Wel eens met de discussie, het lijkt erg veel op de stijl van NC dus of ze het zelf hebben geproduceerd of niet ik zou proberen meer eigen geluid te creëren.

Buiten alles nogmaals, helden plaat :worship:
B
Waar maken jullie je nou druk om man?
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen 29 days ago
Meh... niet mijn ding dit.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Heerlijk plaat :$
Om ook even in te haken op de hele discussie, ik geloof er echt geen ene flikker van dat deze heren de track geproduceerd hebben. Alle sounds zijn meteen te linken aan Noisecontrollers.. of ze hebben inderdaad de gehele soundback tot hun beschikking gekregen om een track te maken, maar dan nog geloof ik het niet. Er zitten heel veel elementen in die kenmerkend van Bas zijn.. Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Cruelty wrote:
Analoxx wrote:Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)
Is het altijd al geweest :P.
Toen merkte je er niet heel erg veel van :P nu lijkt alles op elkaar dat je soms niks meer kan onderscheiden.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Analoxx wrote: Toen merkte je er niet heel erg veel van :P nu lijkt alles op elkaar dat je soms niks meer kan onderscheiden.
Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat je toen minder verstand had van de muziek. Als je nu tracks van Dozer hoort die vroeger zijn gemaakt, is toch gelijk duidelijk dat dat van The Pitcher is? Of bijvoorbeeld alle aliassen van Tuneboy, hoor je erg goed.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Cruelty wrote:
Analoxx wrote:Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)
Sterker nog, denk dat het vroeger nog veel meer gebeurde dan nu.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Henk-Jan wrote:
Cruelty wrote:
Sterker nog, denk dat het vroeger nog veel meer gebeurde dan nu.
Absoluut, but back in the days people didn't give a fuck :D
Hardtraxxer
105 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Daveytl wrote:
Analoxx wrote: Toen merkte je er niet heel erg veel van :P nu lijkt alles op elkaar dat je soms niks meer kan onderscheiden.
Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat je toen minder verstand had van de muziek. Als je nu tracks van Dozer hoort die vroeger zijn gemaakt, is toch gelijk duidelijk dat dat van The Pitcher is? Of bijvoorbeeld alle aliassen van Tuneboy, hoor je erg goed.
Zowel Dozer als The Pitcher hebben al hun tracks geproduceerd door Michel Pollen :P