https://hardtraxx.com/nieuwe-tr ... 35483.html
Heb hem een tijdje geleden ook op YT gezet maar Audiofreq claimde hem waardoor hij verwijdert is. Op een of andere manier kan ik hem wel kijken op ht.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Klopt die titel zo? Dan neem ik hem even over. Zullen hier verder gaan dan.
Primawrote:Klopt die titel zo? Dan neem ik hem even over. Zullen hier verder gaan dan.
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha 
Verder wel een leuke plaat
Klinkt goed hoor! Ben alleen een beetje bang voor de pitch zo op het eerste gehoor. HQ afwachten dan maar.
Haha inderdaad. Vind het wel vet. Beter dan een zo'n dj die daar een beetje als een zoutzak staat te draaien.wrote:lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
zeker mee eens!wrote:Klinkt goed hoor! Ben alleen een beetje bang voor de pitch zo op het eerste gehoor. HQ afwachten dan maar.
Haha inderdaad. Vind het wel vet. Beter dan een zo'n dj die daar een beetje als een zoutzak staat te draaien.wrote:lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha
wat een energie heeft die man toch haha
klinkt weer als een lekker nummertje van hem!
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
die man is echt geweldig, vraagt ook expliciet aan de MC oftie z'n klep wil houden. en komt daarna gewoon het publiek in (doet ook niet elke DJ) voor een praatje etc.wrote:lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha
-
J
Unieke man idd.wrote:die man is echt geweldig, vraagt ook expliciet aan de MC oftie z'n klep wil houden. en komt daarna gewoon het publiek in (doet ook niet elke DJ) voor een praatje etc.wrote:lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... otage-pt-4
@ 00:47: 57
Weer een lekker trackie, maar zeker niet speciaal

@ 00:47: 57
Weer een lekker trackie, maar zeker niet speciaal