Precies wat ik dacht, na de climax valt het zelfs een beetje tegen.wrote:Climax is op zich wel goed, maar ik had na deze intro wel op iets meer speciaals gehoopt dan een standaard screech + reverse bass climax; een beetje hoog Summer of Hardstyle gehalte. Desalniettemin een van de beste tracks van dit jaar tot nu toe!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Wel lekker hoor.
Die screech is ook niks mis mee
Die screech is ook niks mis mee
iedere keer wanneer ik deze track hoor denk ik de hele tijd dat ik een oud nummer aan het luisteren ben.
Dus ik zeg missie geslaagd, heerlijke track.
Dus ik zeg missie geslaagd, heerlijke track.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dit soort nummers zou normaal gesproken mijn aandacht niet trekken, vandaar dat ik hem ook 2x heb geluisterd.
Maar na zon heerlijk build up had die screech wel iets meer body mogen hebben, voor de rest vind ik het knap dat Audiofreq van die stuiterbal kicks zo opeens over kan stappen op zon heerlijk ouderwetse Reversed Bass
Petje af
Maar na zon heerlijk build up had die screech wel iets meer body mogen hebben, voor de rest vind ik het knap dat Audiofreq van die stuiterbal kicks zo opeens over kan stappen op zon heerlijk ouderwetse Reversed Bass
Petje af
Zou niet snel naar previews van Audiofreq luisteren, maar deze viel mij erg positief op in TMS. Heerlijke drive en een heerlijke reverse 
Mwa... alle oude sounds op elkaar geplakt, niet bijster creatief...
Klinkt erg vet.
Eindelijk weer eens iets totaal anders als kermismelodietjes, gayvocals en pitchkicks die als ze hoog genoeg gaan planeten uit hun baan schieten.
Echt een hele vette plaat, audiofreq verrast me hier positief mee!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vermoed dat Geck-O deze volgende week op Project N50 gaat draaien
. Ik ben ook positief verrast!
Denk dat ik dit toch wel 1 van de vettere tracks vind van 2012 
Inderdaad, is er al iets van een datum ofzo? Volg scantraxx helemaal niet meer dus 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Is nog geen datum.wrote:Inderdaad, is er al iets van een datum ofzo? Volg scantraxx helemaal niet meer dus
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Dan wacht je toch nietwrote:Ik kan echt niet wachten tot deze uitkomt
Mjah, over de eerste preview was ik heel positief, maar full hq viel toch iets tegen.
Al met al wel een leuk plaatje, maar geen bom ofzo
Audiofreq is met een album bezig!wrote:Inderdaad, is er al iets van een datum ofzo? Volg scantraxx helemaal niet meer dus
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heerlijke track! 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Supervette plaat nog steeds.
Dat album wordt leuker dan ik had verwacht denk ik
Dat album wordt leuker dan ik had verwacht denk ik
Officiele preview toegevoegd aan begin post, gave track!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Audiofreq heeft zich in 2012 prima ontwikkeld! Van meest gehate artiest op hardtraxx zien nu zelfs de meest kritische leden uit naar het album! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heerlijk!