Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Audiofreq - The Other Side

E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Niemand wou mij al die tijd geloven dat het een baas is :cry:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 14 days ago
emmerick wrote:Niemand wou mij al die tijd geloven dat het een baas is :cry:
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Hij zal nu gewoon weer overgaan op zijn normale, zaaddodende stijl waarvan hij zelf zegt dat hij het interessant en dansbaar vindt. Die enkele uitschieters zoals nu maken hem echter wel nog het volgen waard, zeker als je hem mag geloven dat na een succesvolle tryout op Qontinent hij meer in deze stijl maakt. Wat betreft contact met fanbase en verbale communicatie is hij wel echt heel sterk. Ik, en velen anderen, krijgen altijd een tweetje terug, en hij is vaak niet te beroerd om het verhaal achter een track of optreden te geven. Uiteraard gebeurt dit wel vaker bij tracks die goed worden ontvangen dan degenen die door vrijwel niemand gecomplimenteerd wordt.
S
Dus, iedereen kei hard op The Qontinent.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Dit klinkt echt heel lekker zeg :D
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Lekker lekker :) Maar waar zijn z'n pitchkicks :P
Echt grappig dat die man zo verschillende tracks kan produceren. Maar wat mij betreft kan die dit prima blijven maken hoor, niet slecht :)
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Firetrap wrote:
emmerick wrote:Niemand wou mij al die tijd geloven dat het een baas is :cry:
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Hij zal nu gewoon weer overgaan op zijn normale, zaaddodende stijl waarvan hij zelf zegt dat hij het interessant en dansbaar vindt. Die enkele uitschieters zoals nu maken hem echter wel nog het volgen waard, zeker als je hem mag geloven dat na een succesvolle tryout op Qontinent hij meer in deze stijl maakt. Wat betreft contact met fanbase en verbale communicatie is hij wel echt heel sterk. Ik, en velen anderen, krijgen altijd een tweetje terug, en hij is vaak niet te beroerd om het verhaal achter een track of optreden te geven. Uiteraard gebeurt dit wel vaker bij tracks die goed worden ontvangen dan degenen die door vrijwel niemand gecomplimenteerd wordt.

Nee. Hij is al langer bezig met experimenteren en als je hem een beetje volgt weet je dat die juist probeert wat diverser te produceren, hij is nu bezig met een plaat genaamd brainfunk. Beetje in de stijl van audioslave. Daarnaast is het gewoon een baas om hoe hij is, tegenover zijn fans. En ook bij optredens. Zijn mainstream platen vind ik meestal ook erg goed, op een paar uitzonderingen na.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Audiofreq blijkt hiermee wel een zeer veelzijdig producer. Ik hoop van harte dat deze plaat ook goed verwelkomd wordt aankomend weekend! Een beetje diversiteit is natuurlijk nooit verkeerd!
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Die reverse! :love: had ik niet verwacht!
hij kan beter early produceren dan die mainstream stuiterballentroep! :yes:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
godgruwelijke reversed bass :worship: echt top dit :D :thumbsup:
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
ik hoop dat die deze weg inslaat, ligt hem zo te horen goed :D . en WAT een Reverse :yay:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
M'n respect voor deze gast is, zeker na dat bericht van Harderstate, echt ^2 nu
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Deze is wel 't beste van wat ie onder deze alias geproduceerd heeft. Top plaat.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Delt-A wrote:M'n respect voor deze gast is, zeker na dat bericht van Harderstate, echt ^2 nu
Welk bericht?

EDIT: Zie hem al op de vorige pagina :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
GAAAAAAAAFFFF!! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Geweldig :D En door dat betoog van hem stijgt hij in ieder geval in mijn waardering :) Bipolaire mafkees dat het is.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Dat ik dit nog ooit ging zeggen, maar ik vind een Audiofreq nummer gaaf :D
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Die reverse bass ramt er lekker in :thumbsup:
S
Ik vind hem een prima producer :) altijd al gevonden en dit maakt het waar.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik hoop voor hem dat hij weg kan bij Scantraxx, ik begin ook een beetje het idee te krijgen dat dat zaadlabel z'n mainstream releases beïnvloedt. Ik ben benieuwd wat er uit deze jongen komt als je hem bij Theracords gooit. Volgens mij zou het resultaat dan nog best vet kunnen zijn :oh:

Over de plaat: Heerlijke reversed. Een plaat waarmee het gevoel van 10 jaar terug naar voren gehaald kan worden. Iets waar maar een zeer klein percentage producers van tegenwoordig toe in staat is.
Last edited by Elexz on 09 Aug 2012 11:36, edited 1 time in total.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Elexz wrote:Een plaat waarmee het gevoel van 10 jaar terug naar voren gehaald kan worden. Iets waar een zeer klein percentage producers van tegenwoordig niet toe in staat is.
Dan is het ook niet zo bijzonder :P
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Oh, haha xD Grammarfail, editje :P
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Als die Reverse erin komt, iedereen ff schreeuwen!

Creert altijd zo'n heerlijk sfeertje! :thumbsup: :thumbsup:

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOH :thumbsup: :thumbsup: :yay:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Elexz wrote:Over de plaat: Heerlijke reversed. Een plaat waarmee het gevoel van 10 jaar terug naar voren gehaald kan worden. Iets waar maar een zeer klein percentage producers van tegenwoordig toe in staat is.
I've witnessed early hardstyle clear rooms and kill floors (at least here in NL) and I think thats one of the reasons why a lot people have stopped making this style of hardstyle. The crowd, most of the time, doesn't react unless there's a giant kick banging away. Love it or hate it, thats just something I've witnessed. I can absolutely guarantee that if this older style of hardstyle started killing it on the floors, it would make a comeback. I really enjoyed working on this and I'm sure other bigger producers are just looking for an excuse to give it a go. Lets face it, a DJ is there to entertain just as much as he or she is there to educate a crowd, so if what he's playing doesn't work and the floor doesn't, the promoters won't book them again, the dj becomes less popular, gets paid less and well, you can use your imagination. Its a difficult line to walk!
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Kan maar een ding zeggen over dat citaat: Respect!
En best een fijn nummer om naar te luisteren al prefereer ik zijn normale stijl.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 14 days ago
iSenSe` wrote:Als die Reverse erin komt, iedereen ff schreeuwen!

Creert altijd zo'n heerlijk sfeertje! :thumbsup: :thumbsup:

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOH :thumbsup: :thumbsup: :yay:
Dat zijn inderdaad altijd de kippenvelmomentjes.