Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Audiofreq - Tear U Down (SCAN067)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN067
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Audiofreq - Tear U Down (SCAN 067)

Label: Scantraxx Recordz
Vinyl release: -
WEB release: 19-12-2011

A1 Tear U Down (Original Mix)

Samples:
View on YouTube
Bron: Scantrax Records youtube
Last edited by jambekkie on 17 Dec 2011 21:43, edited 5 times in total.
J
Ik mag hopen dat hier nog 2 a 3 tracks bij komen?
Hij staat al eventjes droog op Scantraxx,
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
Ik hoop nog op toca's miracle, wat een plaat is dat :woot: .
J
Dutchvini wrote:Ik hoop nog op toca's miracle, wat een plaat is dat :woot: .
Zal eerder een Free worden denk ik?

Hoop eerder Worldwide, Uncoming Storm en Lose Control
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Khoop meer op WUW4, hopelijk gaat daar nog iets mee gebeuren..
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Ik hoop op alle Bioweapon platen :D

Best lekker plaatje, niks mis mee
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
JEFSKIII wrote:

waarom zou het een free worden dan?

ik vind de plaat eigenlijk wel de nodige vibe hebben. ik zou hier wel geld in zie zitten hoor :) denk dat het gewoon word gereleased op Scantraxx aangezien ze de nodige aanwinst nu hard nodig hebben.
J
Daarom, als ze geld nodig hebben moeten ze er maar 3 tracks bij gooien.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Nuracore wrote:
JEFSKIII wrote:

waarom zou het een free worden dan?

ik vind de plaat eigenlijk wel de nodige vibe hebben. ik zou hier wel geld in zie zitten hoor :) denk dat het gewoon word gereleased op Scantraxx aangezien ze de nodige aanwinst nu hard nodig hebben.
Heeft te maken met rechten dat Toca's Miracle niet gereleased word.

En Fusion Records zegt dat ze geen EP's of 3-trackers uitgeven, omdat ze meer geld verdienen aan 1-trackers. Als er 3 tracks in een keer kopen, worden ze niet allemaal gekocht of de een meer dan de ander. Zal met Scantraxx ook het geval zijn, gewoon marketing..
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
jambekkie wrote:
Heeft te maken met rechten dat Toca's Miracle niet gereleased word.

En Fusion Records zegt dat ze geen EP's of 3-trackers uitgeven, omdat ze meer geld verdienen aan 1-trackers. Als er 3 tracks in een keer kopen, worden ze niet allemaal gekocht of de een meer dan de ander. Zal met Scantraxx ook het geval zijn, gewoon marketing..
ja goed dat kan ik nog begrijpen en dat snap ik wel. maar aan goed had ook anders kunnen lopen maar scantraxx is fusion niet. en scantraxx kennende leveren ze vaker lonely's uit of 2sides. maar we zullen zien. :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
JAAAAAAA! :worship: Een van de mooiste plaatjes van de afgelopen zomer :).
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Laat deze maar snel komen :woot:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
:) Vette plaat
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Festuca wrote::) Vette plaat
Dit :thumbup: .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Jammer van die kicks, want de melodie is heilig (L)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Een van de weinige platen van hem die ik waardeer :) Mooi dat juist deze uitkomt dus!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
onbegrijpelijk dat hij de keus maakt voor deze bassline, wat een slappe meuk. Als dit nummer de kicks van de Gold Remix had gehad was het top 10 materiaal voor het jaar. Nu is het leuk als opener voor je setje, veel meer kun je er niet mee.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Gangsterdwerg wrote:onbegrijpelijk dat hij de keus maakt voor deze bassline, wat een slappe meuk. Als dit nummer de kicks van de Gold Remix had gehad was het top 10 materiaal voor het jaar. Nu is het leuk als opener voor je setje, veel meer kun je er niet mee.
Kicks in Gold remix komen denk ik van Corey, hij gebruikt haast de zelfde kicks in zijn nieuwe platen.

Vind het daarom ook mega zonde dat hun uit elkaar zijn, Sam zijn melodieen met Corey zijn kicks waren samen gewoon echt goud!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
_theon_ wrote:
Gangsterdwerg wrote:onbegrijpelijk dat hij de keus maakt voor deze bassline, wat een slappe meuk. Als dit nummer de kicks van de Gold Remix had gehad was het top 10 materiaal voor het jaar. Nu is het leuk als opener voor je setje, veel meer kun je er niet mee.
Kicks in Gold remix komen denk ik van Corey, hij gebruikt haast de zelfde kicks in zijn nieuwe platen.

Vind het daarom ook mega zonde dat hun uit elkaar zijn, Sam zijn melodieen met Corey zijn kicks waren samen gewoon echt goud!
Amen, jammer dat ze uit elkaar zijn idd :(
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
_theon_ wrote:

Ben ik juist niet met je eens, de code black kicks vind ik eigenlijk allemaal lelijk, alleen red planet heeft een redelijke kick. Terwijl bijvoorbeeld insomnia remix wel een goeie kick heeft (in de climax dan).. Of hebben ze die nog samen gemaakt?
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Gangsterdwerg wrote:
_theon_ wrote:

Ben ik juist niet met je eens, de code black kicks vind ik eigenlijk allemaal lelijk, alleen red planet heeft een redelijke kick. Terwijl bijvoorbeeld insomnia remix wel een goeie kick heeft (in de climax dan).. Of hebben ze die nog samen gemaakt?
dat is een kwestie van smaak ;)
die hebben ze inderdaad nog samen gemaakt vandaar nog gerealesed onder de naam Bioweapon
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Festuca wrote::) Vette plaat
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Mwaa gaat wel , maar laat wel heel lang op zich wachten :)
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Echt een heerlijke plaat :loving:.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik vind deze kicks juist veel beter dan de code black kicks. Pitchen veel beter en komen een stuk dieper over