Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Audiofreq ft. Teddy - Chase

Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
XtD wrote:
ThaMaster wrote:Domme idioot.
Gaat t?
:lol:

OT: Geniaal hoe Sam losgaat :D Track zelf doet me nog steeds niet zo veel, maar misschien komt dat door het feit dat de zang in dit filmpje écht om te kotsen is. Dit soort filmpjes bewijzen maar weer dat vrouwelijke zangvocalen veelal gezongen worden door amuzikale geldvangers die niet door de eerste ronde van X-Factor gekomen zijn, maar een random DJ even een bj gegeven heeft om mee te mogen doen in hun platen...
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Ik vind het eerste gedeelte geeneens zo heel vals, maar bij die nieuwe track klinkt het niet lekker idd. Dat is ook een risico als je zo'n track voor het eerst live doet. Voor de rest klinkt de track wel lekker.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Wil van die melodie wel meer horen, maar die zang.... :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hij maakt er wel een feestje van. Respect :worship:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
ThaMaster wrote:
PNXRMX wrote:Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?
Domme idioot dit is toch niet live de beelden van de camera opgenomen gelijk met de audio. Dit is er gewoon erna gemonteerd. Dit is gewoon heel slecht gedaan door de audio en beeld mensen.

OT

Ik was er bij en heb van elke seconden genoten kreeg een stroom van energie door me heen als je die sam ziet wat een baas. het is net een aap overal op springen en klimmen al zit de dj booth stampes vol hij probeert ergens nog een plekje te vinden waar die toch op kan staan. Heel erg veel respect voor deze man en voor de rest deed teddy het ook goed. Ze deed ook goed mee je hebt wel is van die mensjes die dan alleen zingen maar amper mee doen maar dat was hier niet het geval. Oke die nieuwe zingt ze wel een beetje vals maarja dat krijg je he met live meezingen. In de studio word er van alles erop ge-edit een galmpje erop beetje eQen en al die geintjes en je bent klaar.
hoi
J
ThaBomba. wrote:
ThaMaster wrote:
PNXRMX wrote:Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?
Domme idioot dit is toch niet live de beelden van de camera opgenomen gelijk met de audio. Dit is er gewoon erna gemonteerd. Dit is gewoon heel slecht gedaan door de audio en beeld mensen.

OT

Ik was er bij en heb van elke seconden genoten kreeg een stroom van energie door me heen als je die sam ziet wat een baas. het is net een aap overal op springen en klimmen al zit de dj booth stampes vol hij probeert ergens nog een plekje te vinden waar die toch op kan staan. Heel erg veel respect voor deze man en voor de rest deed teddy het ook goed. Ze deed ook goed mee je hebt wel is van die mensjes die dan alleen zingen maar amper mee doen maar dat was hier niet het geval. Oke die nieuwe zingt ze wel een beetje vals maarja dat krijg je he met live meezingen. In de studio word er van alles erop ge-edit een galmpje erop beetje eQen en al die geintjes en je bent klaar.
hoi
Jongaansz!
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Audiofreq ft. Teddy - Chase
View on SoundCloud
@16:08
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Klinkt vet die climax. Zang voegt totaal niks toe.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Alleen de melodie en synth zijn vet, krijg echt die BRK3 feeling. Wat er omheen zit is helaas niet veel bijzonders, had veel meer mee gedaan kunnen worden.
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube

that melody ♥
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Die zang doet me echt 3x niks maar die climax! :worship:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Destination wrote:Die zang doet me niet zo heel veel niks maar die climax! :worship:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
ThaMaster wrote:
Heb het over de vocals met de rest van de track, niet het beeld met het geluid.

(late reactie)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dit is dik :love:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Klinkt erg vet. Audiofreq is goed bezig!
T
8 posts member since 2013
last seen Jan 2014
Lekker nummertje hoor! Mooie vocal, mooie melodie, eerste 4 kicks klinken wel echt heel erg dol!
Respect voor Sam!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
1 van de betere platen van dit jaar wordt dit :worship: Kan echt niet wachten op deze release!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wat een geweldige melodie.
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2013
last seen May 2014
haar stem mist kracht inderdaad. maar zonder vocals zou ik deze plaat alsnog geen fuck aan vinden -.-