Vet sound design (zoals verwacht), maar ik vind dit echt helemaal niks! Echt saai 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Stingray
- 02The Vault
- 03Daylight
-
K
Kwalitatief is het geweldig, ben er niet door weg geblazen, maar vind het wel een lekkere track 
Zo, die heeft wat sounds van Code Black meegenomen zo te horen.
Steekt erg lekker in elkaar! Kan er helaas verder weinig mee. Leuke intro maar jammer dat de climax weer soortgelijk is. Had best iets leuks kunnen doen met die melodie
Hij is degene dat bij Bioweapon ook al de sounds deed. Hij is de genie achter de sounddesign. Code black deed meer kicks altijd.wrote:Zo, die heeft wat sounds van Code Black meegenomen zo te horen.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ongekend niveau qua sounddesign
.
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Heeft wel wat weg van Weekend Warriors, leuke track!
-
K
Ook deze doet me niks
-
SHardtraxxer
- 133 posts member since 2016
- last seen Nov 2018
Dit ja. Deze man heeft zoveel kleine geheime geluidjes in z'n platen zitten en zo goed gemasterd, echt van ongekende kwaliteit.. Ken weinig hardstyle Dj's die dit hebben!wrote:Ongekend niveau qua sounddesign.
Wilt dit zeggen dat hij dan toch geen album maakt aangezien hij daar wel mee bezig was?
Platen klinken lekker alvast.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Nope, deze EP is bedoeld als preview van het album meen ik op Facebook gelezen te hebben.wrote:Wilt dit zeggen dat hij dan toch geen album maakt aangezien hij daar wel mee bezig was?
Vgm wil hij ook echt een thema en een verhaal van z'n album maken, misschien zijn dit de tracks die daar niet meer tussen passen qua thematiek ofzo?wrote:Nope, deze EP is bedoeld als preview van het album meen ik op Facebook gelezen te hebben.wrote:Wilt dit zeggen dat hij dan toch geen album maakt aangezien hij daar wel mee bezig was?
Preview van Daylight:
View on Spotify
View on YouTube
Oftewel gewoon Audiofreq - Daylight (Daylight Anthem 2015), vaag dat het verder niet vermeld staat in de titel.
Oftewel gewoon Audiofreq - Daylight (Daylight Anthem 2015), vaag dat het verder niet vermeld staat in de titel.
Alleen The Vault vind ik leuk.
Last edited by TSFH on 17 Jun 2016 14:16, edited 1 time in total.
-
S
Stingray word totaal verpest door die anti imo
. Sounddesgin mag dan geweldig zijn, hier heb ik echter niks aan als ik een plaat nooit meer opzet.
Ander 2 plaatjes zijn leuk maar vind ze niet echt bijzonder.
Beetje een tegenvallende EP voor mij.
Ander 2 plaatjes zijn leuk maar vind ze niet echt bijzonder.
Beetje een tegenvallende EP voor mij.
Climax Edit van Stingray gaat er niet komen omdat dat volgens hem niet gaat klinken 
Ohja, Daylight was ik al weer helemaal vergeten.. Is echt ontzettend vette track, vooral die mid 
Nou en of, wat een onzetten dikke midwrote:Ohja, Daylight was ik al weer helemaal vergeten.. Is echt ontzettend vette track, vooral die mid
Altijd gedacht dat dat andersom waswrote:Hij is degene dat bij Bioweapon ook al de sounds deed. Hij is de genie achter de sounddesign. Code black deed meer kicks altijd.wrote:Zo, die heeft wat sounds van Code Black meegenomen zo te horen.