Loving the track Sam! Really original. Nice atmosphere, Hope te hear more soon! 
T
Hardtraxxer
last seen Jan 2023
51 postssince 2010
N
Hardtraxx Addict
last seen 6 hours ago
1,519 postssince 2012
Heerlijke plaat, dat bliepje heeft iets betoverend. Ook is de kick dik in orde! 
Dit.wrote:Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Verdomme, geniaal. 
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
819 postssince 2011
niet om los te gaan, maar hier zou ik wel een lekker pilsje op kunnen drinken hoorwrote:Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.
I
Ben nieuwsgierig naar het album! Dit klinkt origineel en leuk 
Diversiteit kan ik alleen maar toejuichen, dus ook hier! Vocals vind ik een beetje raar, maar die drive die in deze preview zit is wel heel erg tof!
I
Gister live gehoord, heeerlijke track 
A
vet hoor

Kan echt niet wachten tot zijn live act op Reverze. Helaas maar een half uur 
Hopelijk draait hij dan die madagascar remixwrote:Kan echt niet wachten tot zijn live act op Reverze. Helaas maar een half uur
L
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2021
29 postssince 2013
Echt ziek dit! 
L
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2021
29 postssince 2013
-
Last edited by LivingForEDM on , edited 1 time in total.
Q
Hardtraxxer
150 postssince 2011
Ja, deze is gaaf 
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,401 postssince 2009
leuk, ben benieuwd naar zijn album!
Deze experimentele kant van Sam is een heel stuk interessanter dan zijn mainstream kant 
S
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
358 postssince 2012
Blijft me verbazen dat hij ook degelijke tracks maakt. Na GHYL en consoorten had ik geen hoop meer, al zeker niet voor de kicks. Maar sinds Audioslave gaat het in stijgende lijn zo te zien.
L
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2021
29 postssince 2013
wrote:Deze experimentele kant van Sam is een heel stuk interessanter dan zijn mainstream kant
Indd wel een zeer gevarieerde producer, kan dit ook zeker wel waarderen ook al trekt het mij persoonlijk niet echt. Dit soort vocals doen mij niks en de kicks hebben me een te hoog brom-gehalte.
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2014
1,063 postssince 2012