The Other Side is fantastisch.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
ik ga heel veel van deze man verwachten nu hij uit dat verstikkende scantraxx label weg is. ik ben van mening dat audiofreq veel meer potentieel heeft dan code black. met platen als the other side bewijst hij dat wel.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:Release date: February 2013.
Lose Control 2.0 is vet de rest doet me niet zo veel.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
The Other Side is heel bruut!
Andere plaatjes zijn wel aardig, maar doen me verder niet zo heel veel.
OP even opgemaakt en de samples in de goede volgorde gezet.
Alive doet me niet zo veel, maar The Other Side en Lose Control 2.0 zijn erg leuk. Zeer divers geproduceerd!
Alive doet me niet zo veel, maar The Other Side en Lose Control 2.0 zijn erg leuk. Zeer divers geproduceerd!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:OP even opgemaakt en de samples in de goede volgorde gezet.
Het is gewoon Audiofreqwrote: 01. Audiofreaq Ft Teddy - Alive
02. Audiiofreaq - Lose Control 2.0
03. Audiofreaq- The Other Side
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vette release! Tot nu toe deed Audiofreq me niet zoveel, maar dit is veelbelovend. 
-
J
Na een paar keer luisteren word The Other Side wel een geinig trackje
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
The Other Side is natuurlijk gruwelijk. Lose Control vind ik ook erg lekker, heeft veel gelijkenissen met Red Planet.
Lose control 2.0 en The Other Side zijn toch wel lekkere plaatjes! Alive doet me niet zoveel, beetje standaard...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
gehaat is sowieso niet zo'n goed gekozen woord, maar als ik voor mezelf spreek; zijn pitchkicks spreken me niet echt aan ofzo.wrote:Als eerste pluspunt voor de 3-TrackerDWX is de enige grote HS label die nog fatsoenlijk kan releasen zo te zien.
Alive doet me niet zoveel. Lose Control 2.0 is erg vet en The Other Side is superdik!![]()
Dacht trouwens dat Audiofreq hier gehaat werd op hardraxx.
Mij ook niet. Heb zelf helemaal niks tegen pitchkicks maar hoe ze bijvoorbeeld pitchen in Gotta Have Ya Love vind ik hilarisch slechtwrote:gehaat is sowieso niet zo'n goed gekozen woord, maar als ik voor mezelf spreek; zijn pitchkicks spreken me niet echt aan ofzo.wrote:Als eerste pluspunt voor de 3-TrackerDWX is de enige grote HS label die nog fatsoenlijk kan releasen zo te zien.
Alive doet me niet zoveel. Lose Control 2.0 is erg vet en The Other Side is superdik!![]()
Dacht trouwens dat Audiofreq hier gehaat werd op hardraxx.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Alleen Other Side interessant. Rest doet me helemaal niks zoals wel vaker bij deze man
Persoonlijk vind ik audiofreq helemaal niks, maar die 'Lose Control 2.0' beukt er wel lekker in!
Daarnaast vind ik 'Alive' weer zo'n typische zeik plaat en die reversed bass in 'The Other Side' past totaal niet bij het geheel, alsof ie van een andere track geript is..
Daarnaast vind ik 'Alive' weer zo'n typische zeik plaat en die reversed bass in 'The Other Side' past totaal niet bij het geheel, alsof ie van een andere track geript is..
Alive is wel 'oke'.
Geef mij maar het origineel van Lose Control.
En The Other Side is vetjes.
Geef mij maar het origineel van Lose Control.
En The Other Side is vetjes.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
De vocals in the other side komen me bekend voor. Maar ik weet niet of ze van deze track komen. Of ook in een andere track worden gebruikt?
Vind dit wel een gave release!
Vind dit wel een gave release!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ze zijn te downloadennn! 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
The Other Side aangeschaffen en gauw! Die Reverse Bass ging op Fusion echt ontiegelijk hard
.
Ligt het aan mij of zijn die tracks gruwelijk slecht gemastered ?
-
J
Ligt aan jouwrote:Ligt het aan mij of zijn die tracks gruwelijk slecht gemastered ?