Last edited by TheSoundOfHardstylez on 11 Mar 2013 18:08, edited 1 time in total.
Oja en:
Licenced to:
TEAM VTX 2011
Heeft al een paar tracks uitgebracht op Activa Records.wrote:Die kerel heeft nog geen release gehad, dus hoort hier dus ook nog niet thuis
Is dat zo? Kan er niks over vinden namelijk.wrote: Heeft al een paar tracks uitgebracht op Activa Records.
Oh, ok. Dat wist ik niet. Volgens mij ook nog nergens voorbij zien komen. Vandaar even de vraag!wrote: Ja onder z'n aliassen Black Force, Monkey Bizznizz en Min3r... maar ik heb het allemaal al uitgelegd aan Khadber, over z'n free release "Believe'', waarvan het topic gesloten is.
Zou goed kunnen, die heeft ook van die kutkickswrote:Ik hoor iets teveel Zatox...
Inderdaad. Jammer, want voor de rest is het een prima nummertje.wrote:Op sommige stukjes pitched hij behoorlijk vals..
Mount everest is rond de 8800 meter ongeveer? Waar ga je een geluidsgolf vinden met een amplitude die groter is dan 8000 meter t.o.v. de x-as?wrote:zogenaamde harde kicks, die ongeveer evenhoog gaan als de mount everest....
Wanneer release jij eens?wrote:Ik hoor iets teveel Zatox...
wrote:Mount everest is rond de 8800 meter ongeveer? Waar ga je een geluidsgolf vinden met een amplitude die groter is dan 8000 meter t.o.v. de x-as?wrote:zogenaamde harde kicks, die ongeveer evenhoog gaan als de mount everest....
Hihi

Mogen artiesten die nog niks gereleased hebben hier niet staan?wrote:Als deze bijvoorbeeld op Italian HS gaat komen is het geen probleem als hij hier staat hoor.
Haha echt hoor. Ik hoor hem nu net pas in de Euphoria trailer,maar wat gaat die kick enorm vals..wrote:Hij pitched nogsteeds vals.
Dan krijg je al kicks,leads en andere geluiden van Zatox, en dan kun je nog geen track in elkaar zetten.