Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Atmozfears & X-Pander - Wiggle Wiggle

M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Divinez wrote:Wel vreemd dat deze unreleased track na 5/6 jaar door een onbekendere artiest gedraaid wordt.
Als je een subscriber (tier 2+ volgens mij?) op Atmoz zn twitch channel bent, kun je deze in zn wip (of hoe t ook heet, ben geen sub meer) sectie downloaden. Zo heb ik m iig, weet niet of t nu ook zo is :P
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 29 days ago
MYTZE wrote:
Divinez wrote:Wel vreemd dat deze unreleased track na 5/6 jaar door een onbekendere artiest gedraaid wordt.
Als je een subscriber (tier 2+ volgens mij?) op Atmoz zn twitch channel bent, kun je deze in zn wip (of hoe t ook heet, ben geen sub meer) sectie downloaden. Zo heb ik m iig, weet niet of t nu ook zo is :P
Ja klopt, maar het ging mij meer om dat ie gedraaid wordt dan hoe hij eraan komt. :)
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Divinez wrote:
MYTZE wrote:
Ja klopt, maar het ging mij meer om dat ie gedraaid wordt dan hoe hij eraan komt. :)
Ah op die fiets :P
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
RadicelArmy wrote:Wat een dikke plaat weer van die Atmozfears. :loving:

Zie hem graag eens met de grotere namen in de studio zitten, zoals Radical Redemption, Adaro, E-Force, Frequencerz en Ran-D. Benieuwd wat daar uit zal komen.
Deze artiesten willen wél platen releasen.