Last edited by TheSoundOfHardstylez on 13 May 2013 17:06, edited 4 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
VHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2012
- last seen Mar 2020
Klinkt dik!
-
J
Heerlijk
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Niets mis mee 
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
is niet van atmozfears 
dit is van stevie wonders
Last edited by Festuca on 13 May 2013 17:22, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik kan aan de kick wel horen dat dit x-System is. Deze doet me niet zoveel, ik vind platen als Fantasy of Solar veel vetter
Vocals voegen verder ook niet heel veel toe helaas
Vocals voegen verder ook niet heel veel toe helaas
Last edited by Destination on 13 May 2013 16:52, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
-
Last edited by Stereorockerz on 13 May 2013 17:04, edited 2 times in total.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Klinkt toch wel erg lekker 
-
RHardtraxxer
- 85 posts member since 2012
- last seen Feb 2015
Nee, hoor hier geen x-system in. Kicks klinken er in elk geval niet naar.
Verder echt wel lekkere drive. Vind de vocal er goed bij passen imo.
Verder echt wel lekkere drive. Vind de vocal er goed bij passen imo.
-
J
Wel knap dat het op youtube ID - ID is, de titel X-System is, en het topic start met X-System ft. sub zero project.
Kan er niet iemand even met een source bewijzen of dit daadwerkelijk X-System of die andere drol is? En zo niet, vraag even aan Tim (want die kennen jullie hier allemaal persoonlijk op de een of andere manier) wat het dan wel is.
Done.
Kan er niet iemand even met een source bewijzen of dit daadwerkelijk X-System of die andere drol is? En zo niet, vraag even aan Tim (want die kennen jullie hier allemaal persoonlijk op de een of andere manier) wat het dan wel is.
Done.
Weet je zeker of denk je? Moet haast wel. Stijltje klinkt heel erg als Atmozfears ft Audiotricz - This Is The Time. Als het Atmozfears niet is moet het haast wel Audiotricz zijn.wrote:100% geen X, maar wel Audiotriczzz
-
J
Video door de gebruiker verwijderd :pwrote:Weet je zeker of denk je? Moet haast wel. Stijltje klinkt heel erg als Atmozfears ft Audiotricz - This Is The Time. Als het Atmozfears niet is moet het haast wel Audiotricz zijn.wrote:100% geen X, maar wel Audiotriczzz
-
J
Nee, geen Audiotricz.wrote:100% geen X, maar wel Audiotriczzz
Jawelwrote:Geen Audiotricz en ook geen Atmozfears
-
J
Ik denk wel Atmozfears, ook al zegt Tim van niet. In ieder geval geen audiotricz.wrote:Jawelwrote:Geen Audiotricz en ook geen Atmozfears
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
wacht maar tot de "artiest" zelf het bekend maaktwrote:Jawelwrote:Geen Audiotricz en ook geen Atmozfears
Ik weet het zeker. En niet hardtraxx zeker.. Maar echt zeker.wrote:Weet je zeker of denk je? Moet haast wel. Stijltje klinkt heel erg als Atmozfears ft Audiotricz - This Is The Time. Als het Atmozfears niet is moet het haast wel Audiotricz zijn.wrote:100% geen X, maar wel Audiotriczzz
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Ook nietwrote:Energyzed dus
Misschien vanaf hier maar over de track zelf, in plaats van raden welke artiest het is?