Last edited by Paultheone on 23 Dec 2015 17:45, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Das toch gewoon de originele van release, hoor iig niks anders. En t plaatje kan ook gewoon fake zijn. Waarom een qlimax edit draaien VOOR qlimax ? 
Haha lul man, Atmozfears en Qlimax 2015... had even iets anders gedacht 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Andere opbouw in dr break.wrote:Das toch gewoon de originele van release, hoor iig niks anders.
maar toch geen topic waard.. kunnen we wel elke edit die een dj maakt een nieuw topic geven
Doen we ook.wrote:maar toch geen topic waard.. kunnen we wel elke edit die een dj maakt een nieuw topic geven
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik zie hem niet op een facebook van Atmozfears staan
.
Lijkt me niet dat Atmoz hem zelf zou plaatsen op deze manierwrote:Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik zie hem niet op een facebook van Atmozfears staan.
Of iemand trollt of iemand heeft een foto gemaakt toen Atmoz even niet keek
een speciale Qlimax edit van Release lijkt toch wel het openen waard. Het is ook een behoorlijk sterke edit, ook al hoor je dat niet heel sterk in dit filmpje.wrote:maar toch geen topic waard.. kunnen we wel elke edit die een dj maakt een nieuw topic geven
Had iemand een tijdje geleden gepost op Harderstate. Ik dacht ik zet het er maar bij.wrote:Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik zie hem niet op een facebook van Atmozfears staan.
Qlimax 2015 edit? Lol.
Dit is gewoon t orgineel met daarna gemixt: Atmozfears & Energyzed - This Is Hardstyle..
Dit is gewoon t orgineel met daarna gemixt: Atmozfears & Energyzed - This Is Hardstyle..
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Nee, break is iets anders.wrote:Qlimax 2015 edit? Lol.
-
MHardtraxx Veteran
-
MHardtraxx Veteran
-
MHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2012
- last seen Dec 2021
Je kan wel direct horen waar Atmozfears zijn inspiratie vandaan haalt. 1e klank direct al (tevens ook midden in het qlimax anthem). Thomas Bergersen (two steps from hell)wrote:View on SoundCloud
View on YouTube ( rond de 0.50 Qlimax Anthem)
View on YouTube (release edit)