Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Vond The Whistle ook niks aan, dus dit zal me ook niet veel boeien.
Atmozfears al tijdje niet meer interessant
Ik loop hier niet echt warm voor, vond The Whistle ook maar saai. Het is productie technisch allemaal top altijd, maar qua creativiteit laat het te wensen wat over imo.
Ik vond The Whistle juist heel gaaf, een keer anders juist.wrote:Ik loop hier niet echt warm voor, vond The Whistle ook maar saai. Het is productie technisch allemaal top altijd, maar qua creativiteit laat het te wensen wat over imo.
Heerlijke synth, vernieuwende mix tussen genres (country/hardstyle) en leuke melodie.
-
KHardtraxxer
- 132 posts member since 2019
- last seen 22 hours ago
wrote: Heerlijke synth, vernieuwende mix tussen genres (country/hardstyle) en leuke melodie.
Dit helaas!wrote:Atmozfears al tijdje niet meer interessant
Mee eens, vind The Whistle één van de mooiste nummers uit 2019. Hopen dat deze net zo mooi wordt, is al aardig op weg zo te horenwrote:Ik vond The Whistle juist heel gaaf, een keer anders juist.wrote:Ik loop hier niet echt warm voor, vond The Whistle ook maar saai. Het is productie technisch allemaal top altijd, maar qua creativiteit laat het te wensen wat over imo.
Heerlijke synth, vernieuwende mix tussen genres (country/hardstyle) en leuke melodie.
Ja precies, doet me denken aan een hardstyle versie van hey brother van Avicii.wrote:Ik vond The Whistle juist heel gaaf, een keer anders juist.wrote:Ik loop hier niet echt warm voor, vond The Whistle ook maar saai. Het is productie technisch allemaal top altijd, maar qua creativiteit laat het te wensen wat over imo.
Daarnaast is Atmozfears juist interessant voor mij. Lekkere stevige kicks met een volwassen melodie.