.....wrote:wrote:Waarom poepen die dudes 14 tracks per week uit?
Wat is dit dan weer voor een achterlijke vraag...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Atmozfears - Hypnotika / Don't Let Me Down (ft. Blacklite) (SCANTRAXX091)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX091
- HypnotikaYouTube
- Atmozfears & Blacklite - Don't Let Me DownYouTube
Het niveau is rechtevenredig aan de kwaliteit en originaliteit van de muziek.wrote:Het niveau hier wordt steeds beter :')
wrote:Het niveau is rechtevenredig aan de kwaliteit en originaliteit van de muziek.wrote:Het niveau hier wordt steeds beter :')
-laatmaar-
Last edited by Teun444 on 10 Jun 2012 19:10, edited 1 time in total.
En dan heb jij het over niveauwrote:wrote:Het niveau is rechtevenredig aan de kwaliteit en originaliteit van de muziek.wrote:Het niveau hier wordt steeds beter :')
Ow dus als het niveau van jouw reacties omhoog gaat, gaat de kwaliteit en de originaliteit van de muziek ook omhoog?
@Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/album/atmozfea ... -091/32895
http://www.hardstyle.com/album/atmozfea ... -091/32895
hypnotika beetje look a like van psychedelic, voor de rest erg netjes! 
Pff ofnie.. alsof je tegen kleuters zit te praten.wrote:En dan heb jij het over niveauwrote:wrote: Het niveau is rechtevenredig aan de kwaliteit en originaliteit van de muziek.
Ow dus als het niveau van jouw reacties omhoog gaat, gaat de kwaliteit en de originaliteit van de muziek ook omhoog?
Dat is ook gewoon zowrote: Pff ofnie.. alsof je tegen kleuters zit te praten.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
vind dit eigenlijk een hele goede release.
ben ook erg benieuwd naar die samenwerking met adrenalize.
ben ook erg benieuwd naar die samenwerking met adrenalize.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Hypnotika is een erg mooie plaat, zit veel creativiteit in. Die ander is een heel ander verhaal, met als dieptepunt de overload aan pitchkicks in de climax.
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
wrote:Het niveau is rechtevenredig aan de kwaliteit en originaliteit van de muziek.wrote:Het niveau hier wordt steeds beter :')
of omgekeerd evenredig met het niveau van de replies...wrote:Waarom poepen die dudes 14 tracks per week uit?
Matige release
Hypnotika is echt niets voor mij, ik weet niet wat het is, maar het spreekt me gewoon niet aan. Melodie gaat nog wel, maar die intro
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Andere tracks zoals Adrenaline en Living for the future vind ik echt geweldig, dit daarintegen is echt poep.
-
THardtraxxer
- 73 posts member since 2012
- last seen Sep 2025
Vind dat deze heren lekkere producties maken! Hypnotica zeker weer een heerlijke plaat.
Aura tot nu toe wel t beste tot nu toe
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Er is maar 1 producer geloof ikwrote:Vind dat deze heren lekkere producties maken! Hypnotica zeker weer een heerlijke plaat.
-
THardtraxxer
- 73 posts member since 2012
- last seen Sep 2025
Tja, ik ken alleen een paar producties, voor de rest heb ik ze nog niet gezien of gehoordwrote: Er is maar 1 producer geloof ik
-
A
- 8 posts member since 2011
Two.wrote:Er is maar 1 producer geloof ikwrote:Vind dat deze heren lekkere producties maken! Hypnotica zeker weer een heerlijke plaat.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ik vraag me trouwens af of iemand de full van don't let me down heeft afgeluisterd , wtf is dat einde
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat is een meeuwwrote:Ik vraag me trouwens af of iemand de full van don't let me down heeft afgeluisterd , wtf is dat einde
Bij Hypnotika @ 0:11 hoor ik daar nou de intro van de Rick Roll? 
Wie is van deze is de producer dan?wrote:Two.wrote:Er is maar 1 producer geloof ikwrote:Vind dat deze heren lekkere producties maken! Hypnotica zeker weer een heerlijke plaat.

En waarom draait tim van de stadt in z'n eentje?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Volgens mij is het nu alleen maar Tim Van de Stadt.
Die rechter lijkt wel een beetje op Chukkels 
Zeer saaie release als je 't mij vraagt. 
-
A
- 8 posts member since 2011
wrote:Bij Hypnotika @ 0:11 hoor ik daar nou de intro van de Rick Roll?
That is me on the left (Kevin Keiser) Myself and Tim van de Stadt do the tracks.wrote: Wie is van deze is de producer dan?
[img]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/35349_108207582564353_3374575_n.jpg[/img
You mean @ Fantasy Island? Normally for DJ'ing it's myself & Michael Jessen, but we were both unable to be there for that party, but the rest of the summer we will bewrote: En waarom draait tim van de stadt in z'n eentje?