Had jij hem eergisteren al?wrote:Nee maar ik vind het vrij grappig dat je weet dat je fout zit en je je nu te goed voelt om het toetegeven :')
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Atmozfears ft. David Spekter - Release (SCANTRAXX186)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX186
- 01Release (Original Mix)
- 02Release (Radio Edit)
Graag vanaf hieronder weer over de plaat, vind het niet zo nodig om hier een dergelijke offtopic discussie te houden. Als je hem graag uit wil vechten mag hij via PM
.
-
S
wrote:Had jij hem eergisteren al?wrote:Nee maar ik vind het vrij grappig dat je weet dat je fout zit en je je nu te goed voelt om het toetegeven :')
-
S
In het begin overal kippenvel maar begint me nu al een klein beetje te vervelen. Ietsjes te vaak gedraaid denk ikwrote:En wat vind je ervan?wrote:
Melodie is briljant, kicks zijn naar mijn mening ook dik in orden en man wat is die zang goed
Last edited by SVB on 21 Apr 2015 15:45, edited 2 times in total.
-
K
Ik ben het hier mee eenswrote:Melodie is briljant, kicks zijn naar mijn mening ook dik in orde en man wat is die zang goed
Wat?wrote:In het begin overal kippenvel maar begint me nu al een klein beetje te vervelen. Ietsjes te vaak gedraaid denk ikwrote:En wat vind je ervan?wrote:![]()
Melodie is briljant, kicks zijn naar mijn mening ook dik in orden en man wat is die zang goed(al zullen daar de meningen ook wel over vetschillen
)
Deze blijft ook hoog in het lijstje staan van TOTY. Toch wel een dikke nummer twee na Retrospect.
Hij staat nu ook op Youtube...
wss niet voor lang...
Wel lekker hoor om hem in HQ te horen
wat een heerlijk plaatje
Maar Tim geen paniek zulke paraltjes koop ik toch wel officieel
Wel lekker hoor om hem in HQ te horen
Maar Tim geen paniek zulke paraltjes koop ik toch wel officieel
het zal nu niet meer lang duren lijkt mij?
wacht nu eigenlijk meer op de tropical versie
wacht nu eigenlijk meer op de tropical versie
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Schieeett oooopp 
Had wel verwacht dat ze hem sneller zouden releasen nu de track (zonder outro) op internet staat.
De clip moet wel erg indrukwekkend en veel werk zijn om te maken ofzo..
De clip moet wel erg indrukwekkend en veel werk zijn om te maken ofzo..
-
S
Zijn het dalijk gewoon simpele festival beelden 
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Ik zie nergens dit nummer zonder outro op internet staan hoor
-
S
Beter zoeken, laat morgen maar nog een keer weten of je hem hebt kunnen vinden of niet!wrote:Ik zie nergens dit nummer zonder outro op internet staan hoor
Anders houd jij even op met reacties uit te lokken? Dit is al het zoveelste topic waar het me opvalt, totaal onnodigwrote:Beter zoeken, laat morgen maar nog een keer weten of je hem hebt kunnen vinden of niet!wrote:Ik zie nergens dit nummer zonder outro op internet staan hoor
nee? ben oprecht benieuwd hoe de zoektocht van RikxMusic gaat uitpakken
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Is goed, zal ik doen!
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
dit nummer staat zelf al full op het intertnet.. goed zoeken inderdaad 
Is al offline hahawrote:View on YouTube
Youtube filmpje mag gewoon toch? Is ook maar in 360p maar is toch goed te horen.
Heb 'm gelukkig al via YT to mp3 converter gedownload 
dat kan nog ondanks dat je hem niet via youtube meer kan afspelenwrote:Heb 'm gelukkig al via YT to mp3 converter gedownload
maar jezus wat is de kwaliteit van de audio kut