Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Atmozfears ft. David Spekter - Release (SCANTRAXX186)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANTRAXX186
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Waarom allemaal zo zeuren dat het te lang duurt? Wat maakt dat nou uit?

Zo blijft het tenminste lekker exclusief. Je kan een track ook meteen uitbrengen, zodat iedereen hem meteen kapot kan draaien en dan is het zo weer voorbij. Als artiest zijnde zou ik zulke tracks ook lekker voor mezelf houden. Zodat mensen echt naar je optreden moeten komen om het te horen, plus je krijgt zo veel meer exposure.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
sjuul wrote:Waarom allemaal zo zeuren dat het te lang duurt? Wat maakt dat nou uit?
Omdat sommige mensen deze track thuis ook willen luisteren/draaien in nice kwaliteit. Hoezo begrijp je dat niet?
S
Joykill wrote:
sjuul wrote:Waarom allemaal zo zeuren dat het te lang duurt? Wat maakt dat nou uit?
Omdat sommige mensen deze track thuis ook willen luisteren/draaien in nice kwaliteit. Hoezo begrijp je dat niet?
Ach pls kom op net alsof je dat nu niet kan >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sandervanbruggen wrote:
Joykill wrote:
Heb jij een 320 full dan? Of draai jij vaker liveset rips in je setjes -.-
S
Broken Balance wrote:
sandervanbruggen wrote:
Joykill wrote: Omdat sommige mensen deze track thuis ook willen luisteren/draaien in nice kwaliteit. Hoezo begrijp je dat niet?
Heb jij een 320 full dan?
320 (zonder intro) . Zou ik het anders zeggen denk je.
Het is tegenwoordig gewoon onzin als je zegt dat je een track niet kan luisteren. Als je hem echt graag horen wilt vind je hem met de nodige tijd en zoekwerk echt wel.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Er is nergens een 320 zonder intro :lol:
Alleen de Qlimax en Hardbass rip.

Alleen als hij van Tim zelf komt.
En ik weet wie die hebben want ik ken de mensen die de videoclip maken.
S
Broken Balance wrote:Er is nergens een 320 zonder intro :lol:
Alleen de Qlimax en Hardbass rip.

Alleen als hij van Tim zelf komt.
En ik weet wie die hebben want ik ken de mensen die de videoclip maken.
Wat is jou probleem vandaag >.<
Als ik jou was zou ik Tim gaan waarschuwen dan :thumbup: misschien is die daar wel zo blij mee dat je de track cadeau krijgt.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nee dankje, ik heb geduld.

Maar jij kraamt weer eens enorm veel onzin uit om interessant te lijken, dat is het probleem.
S
Broken Balance wrote:Nee dankje, ik heb geduld.

Maar jij kraamt weer eens enorm veel onzin uit om interessant te lijken, dat is het probleem.
Pleur lekker een heel eind op man.
sandervanbruggen wrote:Ach pls kom op net alsof je dat nu niet kan >.<
Dit was mijn eerste bericht en volgens mij lijkt dat in der verste verte niet op 'interresant' doen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote: En ik weet wie die hebben want ik ken de mensen die de videoclip maken.
Wel chill voor ze een keer een opdracht zonder deadline..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nee maar claimen dat je een 320 radio edit (zonder intro en outro) hebt, terwijl die er niet is, wel :corn:
TiMOTHYb wrote:
Broken Balance wrote: En ik weet wie die hebben want ik ken de mensen die de videoclip maken.
Wel chill voor ze een keer een opdracht zonder deadline..
Geen idee xd
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
sandervanbruggen wrote:320 (zonder intro) . Zou ik het anders zeggen denk je.
Youtube ripjes zijn geen 320 he. Kun je wel boos worden op BB, maar je zit zelf fout.
Verder vind ik het zelf ook prettiger om een 320 versie te hebben om te luisteren dan een rip van Youtube/Soundcloud, dus ben het zeker met Joykill eens.
S
pim0412 wrote:
Youtube ripjes zijn geen 320 he. Kun je wel boos worden op BB, maar je zit zelf fout.
Verder vind ik het zelf ook prettiger om een 320 versie te hebben om te luisteren dan een rip van Youtube/Soundcloud, dus ben het zeker met Joykill eens.
Het is ook niet de rip uit de qlimax liveset. En qua kwaliteit doet ie nagenoeg niks onder voor de andere tracks in mijn playlist.
Last edited by SVB on 19 Apr 2015 18:33, edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
pim0412 wrote:
Youtube ripjes zijn geen 320 he.
Grootste leugen die er is, upconverten. Die extra kbps ergens magisch vandaan toveren kan niet.
Net alsof je een 320p filmpje converteert naar een 1080p filmpje. Waar wil je die extra pixels vandaan toveren?

Of zoals Steffnov heel mooi zei, net alsof je een grotere doos om hetzelfde pakketje doet.

Maarja, we mogen niet zeuren van sander, want hij vindt het wel goed. Oh en trouwens je moet ook even die nieuwe J&W kut vinden.
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Ik trek ook zo mijn twijfels aan dat iemand een 320 radio edit heeft. Ik hoor deze track enkel bij Atmozfears setjes en nooit bij andere artiesten. My guess is dat alleen z'n close friends de track hebben, audiotricz, energyzed etc. en natuurlijk de gasten die de clip eromheen hebben gemaakt. Weinig kans dat iemand anders hem dan ook op zijn HDD'tje heeft staan. Kan me vergissen maar het lijkt me wel het meest logische.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wildstylez draait hem ook. Verder houd Atmozfears hem nog best wel voor zichzelf, wat ik goed kan begrijpen. Hij creeert nu een bepaalde hype rond een track, wat de publiciteit best goed is.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik luister altijd liever liveset rips met MC's die er door heen praten. Ik vind dat altijd wel wat hebben. Meestal valt een track in hoge kwaliteit toch alleen maar tegen joh. Ik ben eigenlijk ook voor dat hij het gewoon niet released. Gewoon lekker zo laten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
typhoon heeft net een heel album af en jullie lopen te zeuren om zo'n zaadplaat van atmozfears.. :/
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
yowan wrote:typhoon heeft net een heel album af en jullie lopen te zeuren om zo'n zaadplaat van atmozfears.. :/
PLS :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jij bent echt de leukste thuis
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
yowan wrote:typhoon heeft net een heel album af en jullie lopen te zeuren om zo'n zaadplaat van atmozfears.. :/
Not sure if...
H
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2015
last seen Apr 2017
de vergelijking is wel correct als je naar de uren kijkt die het gekost heeft om te maken:)

ik had deze altijd geskipt, maar nu ik hem hoorde is hij toch wel heerlijk!!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ga je mond spoelen :sick:

Deze track walst over dat hele (slecht geproduceerde) album heen.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
ik hou al op
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Iets met appels en peren, rotte peren.