Doe maar niet.wrote:Blijkbaar is de track nog niet af want als je atmozfears op snapchat hebt zie je dst hij de melody weer aan het omgooien is.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Atmozfears & Devin Wild - Nature's Gasp (SCANTRAXX192)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX192
- 01Nature's Gasp (Original Mix)
- 02Nature's Gasp (Radio Edit)
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
neee dat meen je niet he die melodie was prachtigwrote:Blijkbaar is de track nog niet af want als je atmozfears op snapchat hebt zie je dst hij de melody weer aan het omgooien is.
Heb ook een stukje van die nieuwe melodie gehoord, klonk stukken minder op het eerste gehoor 
Precies dat...wrote:Heb ook een stukje van die nieuwe melodie gehoord, klonk stukken minder op het eerste gehoor
-
MHardtraxx Veteran
Blijkbaar gaan ze het zo doen:
De Keep Me Awake vocals worden in een andere track gestopt. Deze track blijft hetzelfde. (Volgens Harderstate)
De Keep Me Awake vocals worden in een andere track gestopt. Deze track blijft hetzelfde. (Volgens Harderstate)
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Die synth 
Hopelijk blijft hij hetzelfde! Echt wat een pareltje
Blijf het truckje van de pitch van de melodie iets omhoog gooien in de 2e climax zo lekker vinden!
Blijf het truckje van de pitch van de melodie iets omhoog gooien in de 2e climax zo lekker vinden!
-
MHardtraxx Veteran
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Release V2, oftewel ongeïnspireerde Meuk.
-
MHardtraxx Veteran
View on SoundCloud
@31:47
@31:47
blijft een vette track
maar inderdaad mogen ze hem eens uitbrengen
-
MHardtraxx Veteran
Hopen op een album dan maar.
-
MHardtraxx Veteran
Wat een waanzinnig lekker nummertje is dit
De euforische hardstyle van dit moment is echt wel heerlijk om naar te luisteren
De euforische hardstyle van dit moment is echt wel heerlijk om naar te luisteren
-
HHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Heerlijke plaat. Alleen wel jammer dat de "Keep me awake" vocals er niet in zitten. 
-
MHardtraxx Veteran
Word een nieuwe track.wrote:Heerlijke plaat. Alleen wel jammer dat de "Keep me awake" vocals er niet in zitten.
JAAAAAAAAAA

Zit zoveel gevoel in deze plaat, vocals waren ook totaal overbodig geweest.
Zit zoveel gevoel in deze plaat, vocals waren ook totaal overbodig geweest.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SERIEUS?!wrote:Word een nieuwe track.wrote:Heerlijke plaat. Alleen wel jammer dat de "Keep me awake" vocals er niet in zitten.
-
S
Pfoee wat een lekkere plaat
. Al heel vaak geluisterd vandaag. Het enige nadeel voor mij is dat de melo mij nu al een heeeeel klein beetje gaat vervelen. 9,0