Na Up Top weer een leuke plaat 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
R
Godverdomme wat een gruwelijk dikke plaat is dit dan 
Kan er niet bij dat ze die dikke kick zelf gemaakt hebben hoor. Moet wel geript zijn 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
grapjaswrote:Kan er niet bij dat ze die dikke kick zelf gemaakt hebben hoor. Moet wel geript zijn
Mwa, het klink wel prima, zeker een stuk beter dan de echt mainstream tracks die ze maken (daar heb ik echt niks mee), maar de intro is qua opbouw hetzelfde als leap in the dark (misschien net wat andere sounds). Tja, zo kan ik ook elke week een track uitpoepen.
Toen ze Live stonden op rebirth heb ik 25 min lang uit mijn neus lopen eten, totdat in een keer dit nummer met die 2de climax voorbij kwam

-
R
wrote:2de climax![]()
-
W
atmoz 
-
R
lekkahwrote:Toen ze Live stonden op rebirth heb ik 25 min lang uit mijn neus lopen eten, totdat in een keer dit nummer met die 2de climax voorbij kwam![]()
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Alweer een parel na Up Top!
Vind die kickswitch ook weer vet hoor!
Klinkt zeker leuk.
Vocals van Crysis?
Vocals van Crysis?
wrote:Alweer een parel na Up Top!![]()
Niks grappigs aanwrote:grapjaswrote:Kan er niet bij dat ze die dikke kick zelf gemaakt hebben hoor. Moet wel geript zijn
Intro vind ik niet zo denderend. Break geeft me het Qlimax gevoel. Anti climax is wel vet! Die hardcore kick vind ik wel een beetje raar opeens er in komen. Of hoort die bij Rockstar?
nee die kickswitch hoort zo!wrote:Intro vind ik niet zo denderend. Break geeft me het Qlimax gevoel. Anti climax is wel vet! Die hardcore kick vind ik wel een beetje raar opeens er in komen. Of hoort die bij Rockstar?
Hmmm dan hadden ze die kick er wel iets mooier in kunnen verwerken.wrote:nee die kickswitch hoort zo!wrote:Intro vind ik niet zo denderend. Break geeft me het Qlimax gevoel. Anti climax is wel vet! Die hardcore kick vind ik wel een beetje raar opeens er in komen. Of hoort die bij Rockstar?
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Jeuzes