neewrote:Mooie Noisecontrollers kick
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Atmozfears - Gold Skies (#DB15 Official Weekend Soundtrack) (B2SR2015009)
- Label
- B2s Records
- Catalogue number
- B2SR2015009
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Jawel. Duidelijk.wrote:neewrote:Mooie Noisecontrollers kick
Duidelijk Atmozfears ditwrote:Jawel. Duidelijk.wrote:neewrote:Mooie Noisecontrollers kick
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Atmozfears kan laatste tijd ook niks meer verkeerds doen 
-
B
Supervet 
Oke ja misschien moet ik soms gewoon even m'n mond houden.wrote:Vrij kut weer. Totaal geen kracht achter de melodie. Gelukkig is dit waarschijnlijk het anthem niet.
Blijf het een klotenummer vinden trouwens
wrote:Duidelijk Atmozfears ditwrote:neewrote:Mooie Noisecontrollers kick
Omdat hij die Noisecontrollers kick de laatste tijd in al zijn platen stopt ja.
Luister eens naar die lage kick in deze Atmozfears track en daarna naar de mids van Fairytale, Have You en/of Static. Je zult horen dat het dezelfde kick is
Wat een heerlijk zomerse track!

-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Was al lang bekend dat Atmozfears zijn eigen kicks layert met die van anderen
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heerlijk. 
Prima plaatje... past prima bij het gevoel wat Decibel toch uitstraalt (biertje/zonnetje/beats)
Heerlijk zeg, zomers maar niet te slap 
Ik meen me te herinneren dat hij 2 verschillende versies draaide op Wildness, track waar hij z'n set mee opende en vervolgens bijna aan het einde van z'n set nog 1 met een hele andere melodie.
Wellicht dus dit jaar weer een part 1 en 2 zoals bij Noisecontrollers in 2010, of hij is er zelf ook nog niet helemaal uit wat het moet worden...
Wellicht dus dit jaar weer een part 1 en 2 zoals bij Noisecontrollers in 2010, of hij is er zelf ook nog niet helemaal uit wat het moet worden...
Was jij wel helder dan?wrote:Ik meen me te herinneren dat hij 2 verschillende versies draaide op Wildness, track waar hij z'n set mee opende en vervolgens bijna aan het einde van z'n set nog 1 met een hele andere melodie.
Wat een spuuglelijke kicks, verpest de hele track 
Jup, d'r zit weer zo'n poing in.. Wat is d'r nou mooi aan die hele poing, het verpest zoveel melodieuze tracks die zonder die ''poing'' best te doen zijn...wrote:Wat een spuuglelijke kicks, verpest de hele track
Ik heb de eerste paar minuten van zijn set gemist en toen zei een maat al tegen me dat het Decibel anthem al was geweest.Tot mijn verbazing kwam deze inderdaad later in de set nog eens langs waardoor ik aan hem ging twijfelenwrote:Ik meen me te herinneren dat hij 2 verschillende versies draaide op Wildness, track waar hij z'n set mee opende en vervolgens bijna aan het einde van z'n set nog 1 met een hele andere melodie.
Euhm, als je op de B2S website op Hard Driver klikt staat er dit:
De carrière van Hard Driver gaat de laatste jaren als een sneltrein. Hard Driver was in 2014 verantwoordelijk voor het Hard Bass anthem. Hier bleef het niet bij, want hij produceerde een EP bestaande uit 4 Hard Bass tracks, voor elk team een ander. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Hard Driver dit jaar de eer kreeg om het anthem van Decibel te produceren. Dit is een mooie bekroning op zijn werk tot nu toe. Verwacht van Hard Driver een set vol met energie en een hoog tempo, het is en blijft natuurlijk wel Hard Driver!
-
B
Plottwist 
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
Gewoon een raw versie van het anthem, niks nieuwswrote:Euhm, als je op de B2S website op Hard Driver klikt staat er dit:De carrière van Hard Driver gaat de laatste jaren als een sneltrein. Hard Driver was in 2014 verantwoordelijk voor het Hard Bass anthem. Hier bleef het niet bij, want hij produceerde een EP bestaande uit 4 Hard Bass tracks, voor elk team een ander. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Hard Driver dit jaar de eer kreeg om het anthem van Decibel te produceren. Dit is een mooie bekroning op zijn werk tot nu toe. Verwacht van Hard Driver een set vol met energie en een hoog tempo, het is en blijft natuurlijk wel Hard Driver!