Last edited by TheSoundOfHardstylez on , edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mid klinkt aanstekelijk, blijft in je hoofd hangen. Voorderest een leuk plaatje, typisch Atmozfears weer. Waardeerbaar. :]
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Op twitter staat dat hij "Control" heet.wrote:Dit is: Control Us
Atmozfears @Atmozfears
Looking forward to Supersized Queensday. Trying to finish "Control", first....
-edit Oh ik zag 1 van zijn vriendjes Control Us posten, maar zal welwrote:Op twitter staat dat hij "Control" heet.wrote:Dit is: Control Us
Atmozfears @Atmozfears
Looking forward to Supersized Queensday. Trying to finish "Control", first....
Het is Control Us
"Control Us"!Tim Van de Stadt
Last edited by Fusionmania on , edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wat is die melodie vervelend zeg 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ah toch wel 
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Climax komt niet echt over zoals bij de meeste Atmozfears platen juist wel altijd is
Mag nog wel wat aan gewerkt worden, voor de rest wel fijne sounds 
Nog steeds een fijn plaatje! 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
Tot 1:04
Tot 1:04
Beetje saai deze, pakt me totaal niet
jezus christus wat produceert hij veel zeg, gaat geen dag voorbij of er staat wel weer een nieuw nummer online.
vind dit weer helemaal niks aan, saaie melodie
-
J
Deze is niet nieuw. Maar verder klopt het wel ja. Hoorde dat hij amper sociaal leven over heeft en alleen maar met andere dj's optrekt als een of andere popie jopiewrote:jezus christus wat produceert hij veel zeg, gaat geen dag voorbij of er staat wel weer een nieuw nummer online.
Je moet hem dan wel na geven dat hij flink passie heeft voor wat ie doet, en zo af en toe komt daar best wat heel gaafs uit (up top/monster/die andere met die "early" kick in het begin)wrote:Deze is niet nieuw. Maar verder klopt het wel ja. Hoorde dat hij amper sociaal leven over heeft en alleen maar met andere dj's optrekt als een of andere popie jopiewrote:jezus christus wat produceert hij veel zeg, gaat geen dag voorbij of er staat wel weer een nieuw nummer online.
maarja zoas ik zei, dit doet me weinig
Lostwrote:Je moet hem dan wel na geven dat hij flink passie heeft voor wat ie doet, en zo af en toe komt daar best wat heel gaafs uit (up top/monster/die andere met die "early" kick in het begin)wrote:Deze is niet nieuw. Maar verder klopt het wel ja. Hoorde dat hij amper sociaal leven over heeft en alleen maar met andere dj's optrekt als een of andere popie jopiewrote:jezus christus wat produceert hij veel zeg, gaat geen dag voorbij of er staat wel weer een nieuw nummer online.
maarja zoas ik zei, dit doet me weinig