Last edited by TheSoundOfHardstylez on 25 Oct 2012 17:01, edited 1 time in total.
Edit: Mid-Intro klinkt echt super vet. Melodie vind ik net als altijd wel wat standaard.
Kicks gaan helemaal nergens over.
Nee deze is al wat ouder.wrote:Hebben ze net alweer lopen kakken
Jij weet zoveel van Atmozfears, ben jij hun derde lid ofzo?wrote:Nee deze is al wat ouder.wrote:Hebben ze net alweer lopen kakken
Hij is Tim van der Stadt, Dat is namelijk zijn favoriet.wrote:Jij weet zoveel van Atmozfears, ben jij hun derde lid ofzo?wrote:Nee deze is al wat ouder.wrote:Hebben ze net alweer lopen kakken![]()
bron?wrote:hij produceert ook voor wildstylez en showtek.
Als jij je spaarvarkentje nou is leegknikkert bij de rabobank en jij daar is eventjes een lekker strak dik touw van gaat halen.wrote:hij produceert ook voor wildstylez en showtek.
Kun je ook nog even een bron geven?wrote:Jongens.. dit is 'Connected'
Klopt zag dat Tim het op een andere track antwoorde, misverstandje dus..wrote:Jongens.. dit is 'Connected'
Omdat die jongen fantastisch en veelzijdig kan produceren. Die jongen is net begonnen en hij is nu al hartstikke ver! Bijna net zo'n genie als Bas Oskam, maar hij is nog jong. Die jongen gaat echt heel groot worden, dat verwacht ik haha. Hij produceert voor Atmozfears (uiteraard) samen met Kevin Keizers. Hij produceert daarnaast voor Inner Heat en Lady Faith. De rest is bullshit johwrote:Tim van der Stadt? Nooit van gehoord, hoe kom je bij die bronnen enz?Waarom zou hij voor zulke grote namen produceren dan?
Jij hebt volgens mij een flinke fascinatie voor het woord ´kakken´. Gezien je leeftijd verbaast me dat ook niet zoveel.wrote:Hebben ze net alweer lopen kakken
Edit: Mid-Intro klinkt echt super vet. Melodie vind ik net als altijd wel wat standaard.
Kicks gaan helemaal nergens over.
Oh dan komt ie wel een paar weken daarna, samen met Bella Nova, Wildfirewrote:Zullen we dat is niet doen?
Die volgende EP word trouwens Monter, Lepra in the Dark en Up Top.
Correct me if im wrong
Lepra In The Dark.wrote:Zullen we dat is niet doen?
Die volgende EP word trouwens Monter, Lepra in the Dark en Up Top.
Correct me if im wrong